Preben Lidi
Støttemedlem
Jeg forelsket meg i denne når den kom for ti? år siden. Costeau diver hadde en "produksjonsfeil" som gjorde at det oransje på skiven ble gult etter noen år. Enkelte mer enn andre. De kostet ned mot tyve Tusen brukt for to år siden.
@Oddemann
![]()
Likder denne eg, sjølv om det nesten ikkje har vært bruk for den med sommeren vi har hatt :/
Jeg har et sånt savn etter den klokken, at det er litt sykt. Burde ikke ha et slikt savn etter materielle ting, men komboen Aquatimer på gummi er bare rå!Rimelig bra? Snakker om underdrivelse! En av de peneste IWC-ene jeg har sett, i konkurranse med perp cal, mark XVII og BP er det en ganske heavy uttalelseDenne fikk jeg innmari lyst på!
Jeg har et sånt savn etter den klokken, at det er litt sykt. Burde ikke ha et slikt savn etter materielle ting, men komboen Aquatimer på gummi er bare rå!
Håper på å få den inn en gang i fremtiden, og da sitter den.
Bare å kjøpe den detRimelig bra? Snakker om underdrivelse! En av de peneste IWC-ene jeg har sett, i konkurranse med perp cal, mark XVII og BP er det en ganske heavy uttalelseDenne fikk jeg innmari lyst på!