Aquatimer - hvilken er flottast?

Må si meg enig i disse uttalelsene, utrolig solid bygget og behagelig på hånda.



Vet noen om det er mulig å få gummirem til denne? @Preben Lidi @Solli
Det står ikke annet enn en nylonrem i utstyrslisten, og den har titanium endeledd, til den nette sum av 2500...
Har du fått deg denne? Isåfall gratulerer med tidenes flotteste dykker. Ikke kimse av nylonremmen med endeledd, jeg hadde det på min 3568 og det er kanskje det beste jeg har hatt på armen.

Har ikke Gasgasbones også noe som kan brukes her?

 
Har du fått deg denne? Isåfall gratulerer med tidenes flotteste dykker. Ikke kimse av nylonremmen med endeledd, jeg hadde det på min 3568 og det er kanskje det beste jeg har hatt på armen

Flott den, men du har annerledes feste mot kassen :) Det var å få til min, men da med titanium endeledd til den nette sum av 2.5k..:confused:
 
Flott den, men du har annerledes feste mot kassen :) Det var å få til min, men da med titanium endeledd til den nette sum av 2.5k..:confused:
Ja mitt sett kostet også det. Sånn er livet, ingenting er gratis her inne hahahaha. Om du nå har fått deg en seriøst flott klokke så ville jeg investert i det settet. Mye penger ja men for meg som enklokkesmann(og alle andre for den saks skyld) er det mye glede og variasjon i noe så enkelt som remvariasjoner. Og tro meg Aquatimeren er noe for seg selv på nylonremmen. Endeleddene varer evig og evt ny nylon selges av Gasgasbones for 17£.

Din er vel i stål ser det ut som.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Pris på remmen med spenne klokker inn til 3380,-(rem 2300kr, spenne 1080kr):confused:
Må si det var friskt, og jeg er i stuss..
 
aquatimer.jpg

_8003326.jpg




GST - savner min i blant
Vet du hva disse gikk for ny @Solli?
Det virker som utrolig mye klokke for pengene i hvert fall, særlig i sammenlikning med andre klokker i samme 'klasse' :)
 
Jeg mener å huske at de kostet ca kr 42.000,- Jeg har en gammel prisliste men kan ikke finne den akkurat nå. Har katalogen foran meg og den er fra 2003-2004.
Jeg er på jakt etter et lenkeledd i stål til en 3536, er ikke noen som har et å selge?
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher