Aquatimer - hvilken er flottast?

Rimelig bra? Snakker om underdrivelse! En av de peneste IWC-ene jeg har sett, i konkurranse med perp cal, mark XVII og BP er det en ganske heavy uttalelse:) Denne fikk jeg innmari lyst på!
Jeg har et sånt savn etter den klokken, at det er litt sykt. Burde ikke ha et slikt savn etter materielle ting, men komboen Aquatimer på gummi er bare rå!
Håper på å få den inn en gang i fremtiden, og da sitter den.
 
  • Liker
Reaksjoner: westmouth og Genta
Jeg har et sånt savn etter den klokken, at det er litt sykt. Burde ikke ha et slikt savn etter materielle ting, men komboen Aquatimer på gummi er bare rå!
Håper på å få den inn en gang i fremtiden, og da sitter den.

Enig, den og Vintage Collection Aquatimer er stunning og skikkelige Submariner killers.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Syns den flotteste Aquatimeren er IW3794 Perpetual Calendar :)
Bildet stjålet fra web
wDSCF4939.jpg
 
Dersom noen sitter på en IWC Aquatimer 3548 JC er jeg i markedet. Ser det ligger noen på Chrono24, men lite erfaring med det. Send gjerne PM
 
image.jpeg
image.jpeg

Ny Aquatimer, begrenset til 350 eksemplarer. Den bygger kun 0,3mm mer enn den vanlige Aquatimeren, samtidig som den har dybdegodkjenning til 2000m.
Jeg liker'n, men prisen er frisk - 7400USD. Hva blir prisen på denne her på berget @JørgenO?
 
Vis vedlegg 47721 Vis vedlegg 47722
Ny Aquatimer, begrenset til 350 eksemplarer. Den bygger kun 0,3mm mer enn den vanlige Aquatimeren, samtidig som den har dybdegodkjenning til 2000m.
Jeg liker'n, men prisen er frisk - 7400USD. Hva blir prisen på denne her på berget @JørgenO?
Den står i listen til kr. 77.000,- (rart at den da skal koste USD 7400,- IWC pleier å prise urene veldig likt rundt omkring).
 
  • Liker
Reaksjoner: csojs og Preacher