Aquatimer - hvilken er flottast?

Medlem
26. juni 2015
Innlegg
1.252
Sted
Kragerø
Jag er såklart mest glad for min egen AT

j9lg14.jpg


Hvilken er din favorit?
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen og J.CAT
Den feteste Aquatimeren er 3536-02 det ligger en på Ks til salgs av Kvasbo.
Det er en skikkelig Tanks som føles lett og behagelig på armen. Jeg hadde en slik for en 10-12 år siden å jeg var så sykt imponert over lenke og bærekomfort. Jeg husker dengang at jeg tenkte at her er Rolex helt akter utseilt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pomppas og Preacher
Den feteste Aquatimeren er 3536-02 det ligger en på Ks til salgs av Kvasbo.
Det er en skikkelig Tanks som føles lett og behagelig på armen. Jeg hadde en slik for en 10-12 år siden å jeg var så sykt imponert over lenke og bærekomfort. Jeg husker dengang at jeg tenkte at her er Rolex helt akter utseilt.


Den er fet ja.. Prøvde å bytte den til meg :p
 
Her er min andre Aquatimer. Tidligere hadde jeg en Automatic 2000 (IW3568-01), som jeg flippet. Savnet ble for stort, så i år ble det en 3290.

Den er litt mindre - 42 mot 44 mm, og siden den har flat bakside mot den forriges konvekse, er bærekomforten enda bedre. Jeg har også gummiremmen, og bytter etter lyst og behov.

IW329004.jpg
[/URL]
 
Den feteste Aquatimeren er 3536-02 det ligger en på Ks til salgs av Kvasbo.
Det er en skikkelig Tanks som føles lett og behagelig på armen. Jeg hadde en slik for en 10-12 år siden å jeg var så sykt imponert over lenke og bærekomfort. Jeg husker dengang at jeg tenkte at her er Rolex helt akter utseilt.

aquatimer.jpg

_8003326.jpg




GST - savner min i blant

Må si meg enig i disse uttalelsene, utrolig solid bygget og behagelig på hånda.



Vet noen om det er mulig å få gummirem til denne? @Preben Lidi @Solli
Det står ikke annet enn en nylonrem i utstyrslisten, og den har titanium endeledd, til den nette sum av 2500...
 
Sist jeg sjekket - i 2006 - så hadde IWC gummirem. Jeg endte opp med original nylon som kostet i underkant av 1000. Fantastisk behagelig!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
@Auto Ja, det var det jeg fant ut etter litt googling tidligere i kveld også. Så gjenstår det å se hva prisen er..
Du skulle ikke hatt den gummiremmen ennå da? :D

Kan jo dele infoen jeg fant, så andre kan nyttes av den :)



Det ser jo rimelig bra ut!

 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta og miczer
Remmen forsvant med klokken @Skovdahl :).
Ser ut til å sitte meget bra på 3536 ja! Kan muligens oppdrives av Otteren?
Sendte han en mail med den samme skjermdumpen, så gleder meg til å høre hva han sier i morgen :)
Lenken skulle absolutt ha hatt en liiten puss og, da den bærer preg av 16 års bruk som beater.