Any love 4 IWC Big Pilot?

En generell betraktning er at prisene på mye er i ferd med å bli hinsides. Nesten 80 laken for en Speedy med safirglass, for eksempel. 68k med hesalite.... 76k for en enkel Jaeger, får en OP41 eller en hvilken som helst GS til å fremstå som et kupp.
 
Så mye elsk for Big Pilot!
505F4FA2-D814-4D11-9F49-E472468F161B.jpeg
 
Vis vedlegg 281039
Lenge sidan eg har hatt klokkeglede. Denne gir akkurat dette. Så sjukt overdimensjonert. Nesten komisk. Likevel så sjukt kul. Sm @GrimReaper sa: Denne kommer en til å bli glad i! Absolutt faktasetning :mrgreen:
Uten tvil den klokken i samlingen som gir mest klokkeglede om dagen, IWC har virkelig gitt mersmak for min del. Såpass mye at det ikke er helt umulig at min neste klokke inn blir en IWC.
De som ikke har testet en BP are missing out! Sykt kul!
 
Uten tvil den klokken i samlingen som gir mest klokkeglede om dagen, IWC har virkelig gitt mersmak for min del. Såpass mye at det ikke er helt umulig at min neste klokke inn blir en IWC.
De som ikke har testet en BP are missing out! Sykt kul!

Eg testa @Oddemann sin og tenkte på førehand at dette var nok en endå for stor Panerai type klokke som aldri ser bruk.. men nei . Den er skamtøff
 
Eg testa @Oddemann sin og tenkte på førehand at dette var nok en endå for stor Panerai type klokke som aldri ser bruk.. men nei . Den er skamtøff
Akkurat det var mine tanker om den også, ser dritkul ut på bilder og youtube, men uhåndterlig i det daglige. Sjeldent jeg har tatt så feil! Den bærer ikke i nærheten av så brutalt som man skulle tro og har en sjarm og tilstedeværelse som er helt rå. Jeg digger den!!