Any love 4 IWC Big Pilot?

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
12.979
Sted
Gullkysten
Jeg digger den :D

Hvor mange, om noen, finnes på sonen? Post bilder og reviews av dem, pretty please!

Andre som har noen tanker?

Selvsagt er BP på kanten stor (PC er vel 48mm, dang!)...men det er jo likevel så riktig, så riktig :eek:

Litt enabling med lånte bilder.. :eek:
11BA2B5A-FC72-4210-A003-29BD0216B0BA-11262-0000050EBBB9655B.jpg


;)
IMG_0554.jpg


IMG_0537.jpg


watchismine.jpg


IMG_9154.jpg


photo-1.jpg


home_image.828466.jpg


IMG_0503.jpg


Jude Law mfl approves
tumblr_m79ag6i8qZ1qmatuvo1_400.jpg

quentin-tarantino-and-iwc-big-pilots-watch-gallery.jpg

tumblr_m79d0y76dl1qmatuvo1_500.jpg
 
Noen som kler klokken bedre enn andre...

Jeg digger hvordan den ser ut på bilder, men jeg har prøvd den på og den passet ikke hånden min.
 
Denne har møtt meg på dassgulvet hver morgen ...
Blir. Ikke. Lei!
På håndledd derimot, det vet jeg svært lite om ;)

2PctAfT.jpg
 
Jeg liker den, men til den prisen skulle jeg sett en høyere finish. Applied logo og indices hadde også vært fint (selv om det ikke er historisk korrekt - men her er jo det meste historisk ukorrekt så det hadde ikke spilt noen rolle). Remmen som følger med passer dårlig på mitt håndledd, men det er i grunn ikke noe negativt.

Kongen av pilotur :cool:
 
Redigert:
Jeg synes den er skammelig lekker, men med sine 48mm kunne jeg like godt festet en av IKEAs veggklokker til håndleddet med en skistropp... Selvsagt ikke klokkens feil, men heller mine "pikespeiderhåndledd" for å sitere ett annet medlem her inne... :rolleyes:
 
Ha, dette er jaggu bilde av Adam Craniotes med sin skjønne, lille datter på skuldrene. Akkurat denne klokken har jeg hatt på armen i flere timer ved en anledning, og jeg synes den var akkurat passe stor. Kjempestor, selvsagt, men en slik klokke - med alle sine komplikasjoner, virker ikke så stor når den kommer på armen (min).

photo-1.jpg


En liten digresjon:
Adam inngikk en avtale med sin mor om delfinansiering av denne. Han fjernet Mohawk-frisyren og hun punget ut en neve dollars eller hundre. Det er visst en keeper, fikk jeg høre :D
 
På riktig håndledd til en stor "gutt": Noe av det kuleste jeg ser
På galt håndledd, dvs. de aller fleste som ikke er 190 eller høyere: Noe av det døveste jeg ser.
 
Jeg synes den er ganske kul.
Lurer på hvordan den hadde tatt seg ut på armen min, tall på papiret forteller jo bare én side :)
 
Jeg har fått beskjed om at den sitter som et skudd på meg, og vet at det ikke er alle håndledd den passer. Prøv før kjøp!
 
På riktig håndledd til en stor "gutt": Noe av det kuleste jeg ser
På galt håndledd, dvs. de aller fleste som ikke er 190 eller høyere: Noe av det døveste jeg ser.

Adam er nok drøye 190, men jeg, jeg er bare 170. Det kan nok hende det så litt døvt ut. I alle fall var det veldig mange som stirret på meg da jeg ankom en koreansk bar - hvor det forøvrig bare var Adam og jeg som ikke var koreanere - med The Big Yellow Afterski Jacket på kroppen og en BPPC på armen:eek:
 
Prøvde en på Wempe i Berlin i fjor. Kronen er muligens den flotteste kronen jeg noensinne har sett. Dessverre er den litt for stor for mine armer. Hadde den vært noen mm mindre hadde det nok gått...
 
Altfor stor for meg, men et superkult ur om du kan bære det. Har min Small Pilot på idag btw, 3717 ;)