Any love 4 IWC Big Pilot?

Jeg bemerker at IWC har droppet skrukronen på 48 og samtidig beholdt de 6 bar! Er det troverdig?
Har ingen erfaring med at det er problematisk. Fortis har 10 bar uten skrukrone og Victorinox 20 bar. Heller ikke her har vi hatt utfordringer med vanntetthet. På BP Heritage er det opptrekksverk og da er det nok mest hensiktsmessig å ikke ha skrukrone.
 
Mini BP500201 GTG:cool:

F2AFBA92-865A-4CCB-A93F-FF789C6A2EE6.jpeg
 
Første uke på armen! Dette er blitt en virkelig positiv opplevelse. Jeg går med klokke 24/7 og har ingen/liten rotasjon, prøver at finne en «perfekt» klokke og blir med den. BP Haritage 48 har gitt meg fler overraskelser; 1 jeg kjenner praktisk talt ikke at jeg har den på, lett og komfortabel. Får et lite sjokk hver gang jeg ser ned på armen, ja den er BIG! 2. Tenkte at reimen måtte byttes til noe mer «tradisjonelt» men den fungere faktisk helt optimalt. 3. For en lumen og lesbarhet, nå ser jeg hva klokken er uten briller og/eller lys. 4. Første opptrekksklokke i mitt liv... dette er jo faktisk en opplevelse, jeg ser frem til neste søndag med kosetrekksaktivitet(nytt ord)!
 
Masse love for denne klokka, men eiger ikkje ein sjølve.

Drømmer om å få tak i ein 2010 modell!

Rå klokker, dere er heldige som eig!:)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper