Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

A. Lange & Söhne-tråden

Qwestern

Støttemedlem
Reg.
4. februar 2016
Sted
Strømmen #klokkeqnut
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.

Vis vedlegg 153665Vis vedlegg 153666Vis vedlegg 153667Vis vedlegg 153668Vis vedlegg 153669Vis vedlegg 153670Vis vedlegg 153671Vis vedlegg 153664
Gratulerer med fantastisk klokke :)

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Reg.
3. desember 2014
Sted
Nord-Norge
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.
Rett og slett nydelig!! :)

uret

Støttemedlem
Reg.
20. oktober 2014
Herlig bilde!
Liker veldig godt den røde remmen din @uret
Kan jeg spørre hvor den er fra?
Takk.
Jeg er enig med deg.
Men finere IRL da den ikke er like blodrød og shiny som den ser ut i lyset på dette bildet. Det er en tanke rosa i den, nesten vannmelonfarge.
Den er fra Hodinkee.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla

Edzilla

Støttemedlem
Reg.
5. september 2011
Sted
Noreg
Takk.
Jeg er enig med deg.
Men finere IRL da den ikke er like blodrød og shiny som den ser ut i lyset på dette bildet. Det er en tanke rosa i den, nesten vannmelonfarge.
Den er fra Hodinkee.
Får satse på å se den IRL en dag.
Skal til å få bestilt opp par nye remmer til min FPJ Tourbillon. Men usikker på farge. Tror jeg skal prøve meg over på noe mer blankt, og mer trøkk i fargen. Rødt har jeg alltid likt.

• Liker
Reaksjoner: uret
Reg.
3. desember 2014
Sted
Nord-Norge

uret

Støttemedlem
Reg.
20. oktober 2014
Denne splitter nye Lange 1 ligger nå til salgs for røverpris på auksjonen.
Her er det med andre ord mulighet for å gjøre et skikkelig kupp (og påføre meg et realt tap) om bare få nok er interessert:cool:
IMG_20190715_124500.jpg

Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Edzilla