17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

Er det ikke kona sin? :p

@Genta

Jeps! Men akkurat nå så har jeg ingen klokke selv og har, under sterkt tvil, fått låne denne:) Da jeg spurte om å låne den svarte hun: "kan du ikke bare ta en annen klokke"? Som om jeg har skapet fullt av Rolexer??? Iom at hun har en kjempeflott Date i tillegg så innså hun at det mest fornuftige var at jeg fikk låne SD-ern et par uker:)
 
Redigert av en moderator:
Årets enkleste valg: Denne.

14091556175_4bdd806784_b.jpg
 
Og for de dødelige så er det jo fullt mulig å modifisere en Pepsi med Explorer II skiva:

Pepsi.jpg



@Loevhagen
Fantastisk bilde av pepsien din :)
 
Redigert av en moderator:
Jeg har ikke endelig bestemt hvilket ur det blir ennå, men mest trolig blir det nok Flagship`n.
Den er jo tross alt tildels anskaffet for- og primært tiltenkt brukt til bl.a. slike anledninger > der penskjorte og dress er et naturlig klesvalg:)

1_zps0a49325c.jpg
 
Fantastisk ren og stilpen combo for en 17.5, @Thomas. :)
 
Redigert av en moderator:
Og for de dødelige så er det jo fullt mulig å modifisere en Pepsi med Explorer II skiva:

Pepsi.jpg



@Loevhagen
Fantastisk bilde av pepsien din :)

Her er det vel moddet med Exp II visere også. Med andre ord en photoshop mod. Men blir kult.
Og bildet ditt av JLC med norgesnato får meg til å angre salget......
 
Redigert av en moderator:
Og bildet ditt av JLC med norgesnato får meg til å angre salget......

Som andre av fem/seks eiere (midas m, genta, EAS, lyngutt, Mogens, ?) av denne klokken ila et år etter uttak hos Tidemann (dog ikke Thomas' sin) må jeg si meg enig... Den er virkelig fin!
 
Som andre av fem/seks eiere (midas m, genta, EAS, lyngutt, Mogens, ?) av denne klokken ila et år etter uttak hos Tidemann (dog ikke Thomas' sin) må jeg si meg enig... Den er virkelig fin!

Litt av en rundbrenner, hehe. Jeg sliter med å skjønne hvorfor Memovoxen har hatt såpass mange eiere siste 12 mnd, og hvorfor den ligger så lenge ute til "gi bort pris" før den blir solgt.

Jeg kjøpte min hos Tidemann for ca to år siden, og den er sementert fast i samlingen :)
 
Det blir nok denne på meg forhåpentligvis på ny Norgesnato

20140515_134405_zps0b879f98.jpg


Ellers så skal jeg nok klare meg med Nessuno strapen min :)