17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

Medlem
6. nov. 2009
Innlegg
3.480
Sted
Østlandet
Siden det er 17.mai i morgen tenkte jeg det kanskje passet seg med en liten tråd om hvilket ur som blir brukt på den store dagen. Regner med at det blir en del som finner frem TS natoen og et eller annet ur som vil kle denne :) Er selvfølgelig lov å legge med både vurderinger og alternativer på hviket ur som får æren av å tilbringe 17.mai sammen med finstasen, venner og familie :) Og bilder vil vi jo selvfølgelig gjerne se!

For min del er jeg enda ikke helt sikker på hviket ur jeg skal bruke, da jeg ikke har så mange ur som er 20mm og sånn sett passer perfekt med TS natoen. Men har alt bestemt at det blir en kombo med TS natoen, da jeg synes det er en flott anledning til å bruke den! Kommer opp med bilde av endelig utfall i god tid før den 17 er i gang her..
 
Subc på norgesnato i morgen. Kanskje ikke beste comboen, men det er trossalt nasjonaldagen :)
 
Tester ut kombo'en. Ikke verst. En Explorer II med hvit skive hadde vært toppers, men slett ikke verst.:)

DSCF0005-1.jpg


DSCF0001-4.jpg
 
17 mai

Jeg har TS Nato, men ingen klokke å bruke den på og i tillegg skal jeg i år bruke bunad for aller første gang så i morgen blir jeg uten klokke. Lommeur står på ønskelisten, så håper det er på plass til neste år.

Vil ønske alle TS'ere med familie en riktig god 17 mai :cool:
 
Da ser det ut til at det blir Certina og Quartz på meg på 17.mai. Har ikke allverdens av klokker med 20mm lugs som TS natoen passer perfekt til ;) Har jo en Omega PO 42mm med 20mm lugs, men den har jeg ikke lyst til å ha på noe annet en lenken foreløpig.

Har også vurdert å sette TS natoen på min Longines HydroConquest med 21mm lugs (bilde av klokken uten TS nato under Certinaen) hva tror dere andre klokkegalninger evt om den kombinasjonen?

54d09ef8-75ee-a838.jpg


54d09ef8-783e-a335.jpg
 
Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Enten denne. "TSPOTETSEKKELØPISOGANNETGØYPÅDENLOKALESKOLEGÅRDEN"
P2010589.jpg


Eller denne her. "KAGGEPOTETSEKKELØPISOGANNETGØYPÅDENLOKALESKOLEGÅRDEN"
PA300312.jpg


En ting er sikkert. Det blir gøy og masse is uansett.