Det skal ikke være lett dette, men det er det sikkert flere enn meg som har opplevd en eller flere ganger i dette gamet, problemet er at de fleste klokkene har sin sjarm

Har etter anbefaling fra
@Fellwarden og
@Dr. Fiddy studert Planet Ocean 600m nærmere. Har ikke hatt den på hånden enda, men regner med det burde bl en 42mm i såfall. Utrolig nydelig klokke dette er. Jeg har fått meg en Omega katalog jeg blar i til øynene svir

og her er det dårlig med teknisk informasjon. Ser i et innlegg her av MrMstone at den var for tykk, men vanskelig å sammenligne disse målene med forskjellige klokker, når det er så sparsomt med opplysninger.
Jeg ser fra urverket.no at den skal være 14.5mm, men har ikke funnet noen mål på SM300 og aqua terra.
Jeg har fra før en Certina DS Action diver i titan. Denne måler Ø43,2 og er 12mm høy og er oppgitt en vekt på 121gram. Slik at målene blir ganske sammenlignbare mellom min Ceritna og PO 42mm. Hvor mye vil de 2.5mm ekstra i tykkelse føles? Noen med erfaring om slikt?
Jeg er med andre ord svak for dykkere.I og med at jeg tenker å bruke klokken til det meste med unntak av risikoen skader kan oppstå er størst, er det fint om uret er solid og tåler litt, noe jeg antar alle SM gjør, og ikke minst PO.
Så er det noen som vet litt om tekniske data mellom aqua terra, SM 300 og PO 600m hadde det vært til god hjelp
Ser også at dte muligens frekventerer PO oftere enn SM300 markedet, og det vil da kanskje være en bedre mulighet for et godt kjøp av PO.....