Øl

Etter å ha hjulpet onkel og tante med bilsalg er dette takken;
543077b0-1158-dc12.jpg

Hjelper de gjerne igjen:)

Bulmers er jo en god gammal kjenning. Bland 50/50 med øl og du får drikken "snake bite". Lurer du på hvorfor det heter det? Prøv og du finner det ut dagen derpå;)

Navnet Snakebite kommer ikke av hodepinen du får dagen derpå, men fordi man egentlig skal ta en rød grenadin og lage to eller fire røde flekker i skummet som kommer av blandingen øl og sider.
De røde flekkene skal ligne hoggmerker..

På skolen der hvor jeg går, er det solbærsyrup de bruker. Det er en giftig kombinasjon som er genial hvis du skal ta igjen noen som tjuvstartet å drikke..

Ikke noe bilde, men har konsumert 10 talls Guinness de siste 2 dagene :):) nom nom ;);)

Har virkelig fått smaken på Aass Gourmet Pale Ale, noen som kan anbefale noe i samme gaten?
Visste ikke om denne. For tiden kjøper jeg Nøgne Ø Pale ale. Frisk og god. Skal man ha noe vikelig bittert, kan Inda Pale fra samme produsent anbefales.

Igår kjørte jeg til Karlstad da jeg så at de hadde noen flasker av et øl jeg gjerne skulle slått kloa i. Da jeg kom fram, sa damen i butikken at de var holdt av. Slukøret plukker jeg med meg endel annet (bra, men ikke så bra saker) og kjørte tilbake.

Neste gang skal jeg ringe på forhånd.