Tudor-tråden

IMG_2743.jpeg

Får ta en tur innom Bjerkehuset, men vet du hvordan tilgjengeligheten er på denne @Hansaeng ? Har en 58 i svart, men ser for meg at denne som er litt mindre og med den lenka sitter enda bedre på håndleddet

Hva tenker folket om BB54?

Personlig mener jeg de har klart å perfeksjonere BB58. Dimensjonene er rett og slett fantastiske. Liker spesielt godt tynnere lugs og kasse, samt en mindre krone som faktisk bunner ut i kassen. Lollipop sekundviser er flott, men at minuttviseren vinkler inn i senter er en liten detalj som settes stor pris på.

IMG_7169.jpeg

Så var det bare å få en Ranger lenke på denne.

Personlig mener jeg de har klart å perfeksjonere BB58. Dimensjonene er rett og slett fantastiske. Liker spesielt godt tynnere lugs og kasse samt mindre krone, som faktisk bunner ut i kassen. Lollipop sekundviser er flott, men at minuttviseren vinkler inn i senter er en liten detalj som settes stor pris på.

Vis vedlegg 409291

Deler din oppfatning. Har hatt blå bb58 og pelagos 39 (to ganger). Flotte klokker, men akkurat bb54 føler jeg treffer på alt. Særlig den litt atypiske, men vintage, størrelsen for en diver appellerer veldig til meg.

• Liker
Reaksjoner: Sponon
Deler din oppfatning. Har hatt blå bb58 og pelagos 39 (to ganger). Flotte klokker, men akkurat bb54 føler jeg treffer på alt. Særlig den litt atypiske, men vintage, størrelsen for en diver appellerer veldig til meg.
Ikke sant. Den bæres som en 4/5 siffer Rolex. Spesielt tykkelsen på kassen imponerer mtp urverket.

• Liker
Reaksjoner: Labbos

Personlig mener jeg de har klart å perfeksjonere BB58. Dimensjonene er rett og slett fantastiske. Liker spesielt godt tynnere lugs og kasse, samt en mindre krone som faktisk bunner ut i kassen. Lollipop sekundviser er flott, men at minuttviseren vinkler inn i senter er en liten detalj som settes stor pris på.

Vis vedlegg 409291

Hvordan funker det med ranger lenke?, må en bruke 54-endeleddet, og kun lenkeleddene fra ranger?

Vis vedlegg 409291

Enig i at de har klart å perfeksjonere 58! Gledet meg til å se 54 live, liker at den ikke har gilt markører.

Men! Da jeg så den live mislikte jeg dessverre proporsjonene. For meg er det noe med lugsa som skurrer. For tjukke ved utgangen/for lange?. Klarer ikke å ikke se det lengre:(
IMG_3706.jpeg

Hadde bb58 18k som sommerklokke, den var helt rå! Savner den:
IMG_3707.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Sponon