Tudor-tråden

Da jeg kjøpte noe annet i høst forhørte jeg meg om det var mulig å plukke med seg BB58 rød bezel på dagen, og da fikk jeg beskjed om at det var mulig.

Vis vedlegg 360472
Fikk min i mai. Det ble dessverre ikke noen innertier hos meg så den ble solgt igjen i løpet av sommeren. Ble for mange divere i boksen. Men kul og komfortabel med 5-link lenken. Trodde ikke det var ventetid på disse, har du prøvd å ringe å spørre om hvordan det ligger an? Synes det hørtes litt rart ut.
Jeg har satt meg på liste på denne og fikk vite at det er mellom 6-12mnd ventetid så det blir vel i løpet av året engang vil jeg tro. :)

IMG_1674.jpeg

20240302_094024.jpg

Personlig overlevering på døra av ny original rem med buckle og montering. Bjerke leverer bokstavelig talt :)
Synes den komplimenter BB58 på en ypperlig måte og fremhever vintage-viben fint. Også blir den såpass annerledes i uttrykket at den slipper å krangle med suben om armtid :)

Har skrevet det før og skriver det igjen.. Hvorfor finnes ikke BB58 i den opprinnelige fargepaletten med burgunder bezel og gilt dial?! Er frustrerende å se et merke trykke ut iterasjon etter iterasjon av Black Bay ditt og datt. Keramikk, bestikksølv, bronse, stort og smått, men den perfekte kombinasjonen? Nei, der går grensen. Galskap. o_O

20240312_134433.jpg

Hvorfor velger ikke flere rem undres jeg? Jeg ble dobbelt så glad i klokken når jeg fikk på den. Lenken er jo faktisk nesten det eneste ankepunktet med falske nagler og mangel på T-fit clasp. Remmen er superbehagelig og passer klokken perfekt i mine øyne.

• Liker
Reaksjoner: Kenneth_S og Bullitt