chrbir
Støttemedlem
Da har man sett en side av saken. Hvor sant det er det som skrives kan man jo bare lure på. Den andre adminen er hvertfall alt annet en troverdig.
Kan det være at du forveksler adminen med en annen med samme initialer? Med Facebook-etternavn Safari, som i en periode var veldig aktiv på kjøp og salg?
Jeg kan nemlig aldri huske å sett noe spesielt fra adminen du sikter til i det hele tatt, og er derfor litt overrasket over at han nå beskrives sånn som dette.
Jeg blander ikke.
Uten å gå for dypt inn i det da saken ikke omhandlet meg så kan jeg si at han jeg sikter til tidligere har brukt sin stilling som admin til å presse kjøp/salg i ønsket retning og oppført seg direkte ufint på PM. Når andre medlemer belønnes med dask på lanken og utestengelse fra andre admins(som nå er ute) når de nevnte hendelsen i gruppa føler jeg det sier sitt.
Hva innebærer «å publisere ukesmarkedet»?Jeg overlever også uten et svar, men er nysgjerrig. Ikke vært imponert over de som er igjen. De klarte ikke å publisere ukesmarkedet riktig m.m. Synes ikke det er så rart av de av oss som har lyst å vite hva som har skjedd, etter så mange år på klokkeriet.
Jeg spekulerer i at de som er igjen har kjøpt ut de tidligere admins, og at vi vil se økt kommersialisering og markedsføring i gruppen.
Ukesmarked: Hver onsdag poster admin et innlegg hvor medlemmer legger ut klokker for salg i kommentarfeltet.Hva innebærer «å publisere ukesmarkedet»?
Tjao. Er jo en kjapp måte å bli kvitt Rolexer på då .Jeg for min del kjenner jeg er godt fornøyd med å verken ha fb eller noe med klokkeriet å gjøre. For et rør.
Er dette noe entusiastene trenger? Virker som alt handler om å flippe mellom hverandre.
Hele konseptet byr meg i mot. Men for de som synes bytting av penger er moro - by all means.Tjao. Er jo en kjapp måte å bli kvitt Rolexer på då .![]()
Man står helt fritt til å poste annonser eller auksjoner akkurat når man vil, uansett dag eller tid på døgnet. Ganske fint system egentlig. Men gruppa har i stor grad endt opp som en ren kjøp/salgs kanal, i mine øyne ganske håpløst og unødvendig dyrt å kjøpe klokker noen andre plasser.Det markedssystemet hørtes stressende ut. Det lille jeg har igjen av klokkeentusiasme hadde nok forsvunnet om jeg skulle deltatt på det kjøret der. Men det er nok først og fremst fordi jeg foretrekker å kjøpe og selge klokker på torsdager.
Du har ikke Facebook og likevel er du en av sonens største Klokkeriet-hetsere?Jeg for min del kjenner jeg er godt fornøyd med å verken ha fb eller noe med klokkeriet å gjøre. For et rør.
Er dette noe entusiastene trenger? Virker som alt handler om å flippe mellom hverandre.
Nja, er det?Du har ikke Facebook og likevel er du en av sonens største Klokkeriet-hetsere?
Litt spesielt.
Jeg blander ikke.
Uten å gå for dypt inn i det da saken ikke omhandlet meg så kan jeg si at han jeg sikter til tidligere har brukt sin stilling som admin til å presse kjøp/salg i ønsket retning og oppført seg direkte ufint på PM. Når andre medlemer belønnes med dask på lanken og utestengelse fra andre admins(som nå er ute) når de nevnte hendelsen i gruppa føler jeg det sier sitt.