GrimReaper
Støttemedlem
Hele konseptet byr meg i mot. Men for de som synes bytting av penger er moro - by all means.Tjao. Er jo en kjapp måte å bli kvitt Rolexer på då .![]()
Hele konseptet byr meg i mot. Men for de som synes bytting av penger er moro - by all means.Tjao. Er jo en kjapp måte å bli kvitt Rolexer på då .![]()
Man står helt fritt til å poste annonser eller auksjoner akkurat når man vil, uansett dag eller tid på døgnet. Ganske fint system egentlig. Men gruppa har i stor grad endt opp som en ren kjøp/salgs kanal, i mine øyne ganske håpløst og unødvendig dyrt å kjøpe klokker noen andre plasser.Det markedssystemet hørtes stressende ut. Det lille jeg har igjen av klokkeentusiasme hadde nok forsvunnet om jeg skulle deltatt på det kjøret der. Men det er nok først og fremst fordi jeg foretrekker å kjøpe og selge klokker på torsdager.
Du har ikke Facebook og likevel er du en av sonens største Klokkeriet-hetsere?Jeg for min del kjenner jeg er godt fornøyd med å verken ha fb eller noe med klokkeriet å gjøre. For et rør.
Er dette noe entusiastene trenger? Virker som alt handler om å flippe mellom hverandre.
Nja, er det?Du har ikke Facebook og likevel er du en av sonens største Klokkeriet-hetsere?
Litt spesielt.
Jeg blander ikke.
Uten å gå for dypt inn i det da saken ikke omhandlet meg så kan jeg si at han jeg sikter til tidligere har brukt sin stilling som admin til å presse kjøp/salg i ønsket retning og oppført seg direkte ufint på PM. Når andre medlemer belønnes med dask på lanken og utestengelse fra andre admins(som nå er ute) når de nevnte hendelsen i gruppa føler jeg det sier sitt.
Medlemslistene? Plattform for å selge klokker for en forhandler .Dette er noe jeg skjønner meg mindre og mindre på. Hvordan har en FB gruppe verdi som kan omsettes?
De kan jo ikke ta betalt for medlemskap eller tjenester, og de kan ikke selge reklame for det gjør Meta selv.
Hvor ligger verdien i dette «klokkeriet-universet»?
Evt en strålende mulighet for en forhandler til å kvitte seg med sin største konkurrent.Medlemslistene? Plattform for å selge klokker for en forhandler .