Klokkeriet

Jeg «kjenner» et par som mest sannsynlig vet hvorfor og hadde svart, men klarer meg greit uten en forklaring. Håper bare det har vært et ryddig skifte.
Det er ikke fare for aksjefall eller annen betydelig endring, så jeg tenker ikke så mye på det.
Klokkeriet er kjekk å ha, samme med Luksur og noen andre - men er mer glad i TS/SP.
Jeg overlever også uten et svar, men er nysgjerrig. Ikke vært imponert over de som er igjen. De klarte ikke å publisere ukesmarkedet riktig m.m. Synes ikke det er så rart av de av oss som har lyst å vite hva som har skjedd, etter så mange år på klokkeriet.

Jeg spekulerer i at de som er igjen har kjøpt ut de tidligere admins, og at vi vil se økt kommersialisering og markedsføring i gruppen.

Jeg overlever også uten et svar, men er nysgjerrig. Ikke vært imponert over de som er igjen. De klarte ikke å publisere ukesmarkedet riktig m.m. Synes ikke det er så rart av de av oss som har lyst å vite hva som har skjedd, etter så mange år på klokkeriet.

Jeg spekulerer i at de som er igjen har kjøpt ut de tidligere admins, og at vi vil se økt kommersialisering og markedsføring i gruppen.
Hvordan er Klokkeriet kommersialisert? Er det ikke en Facebook gruppe? Hvordan kan man tjene penger på det?

Hvordan er Klokkeriet kommersialisert? Er det ikke en Facebook gruppe? Hvordan kan man tjene penger på det?
Annonser m.m. det er i såfall rart å gå frå et as til enk om det er ønsket .
Forøvrig var det vel prøvd før å gjere Klokkeriet inn til noke meir , men det viste seg jo å være vanskelig .

Det var en nettbutikk på klokkeriet.no (i tillegg til nyhetsartikler mm). Det er fortsatt noen rester av butikken der, men ser ikke ut som den er operativ for tiden. Kjenner ikke historien, men vil kanskje tro ASet ble opprettet primært for nettbutikken? Han som står oppført på nettsiden nå med enk.foretak var et av styremedlemmene i ASet ifølge br.sundreg.

klokkeriet.png

- "Vi vil bevare Klokkeriet slik det er" - for det er jo tydeligvis særdeles velfungerende
- "Kommer ikke til å bidra til videre … støy" - for alle andres meninger er uberettigede

En plattform man kan være stolt av.

Da har man sett en side av saken. Hvor sant det er det som skrives kan man jo bare lure på. Den andre adminen er hvertfall alt annet en troverdig.

Kan det være at du forveksler adminen med en annen med samme initialer? Med Facebook-etternavn Safari, som i en periode var veldig aktiv på kjøp og salg?

Jeg kan nemlig aldri huske å sett noe spesielt fra adminen du sikter til i det hele tatt, og er derfor litt overrasket over at han nå beskrives sånn som dette.

Kan det være at du forveksler adminen med en annen med samme initialer? Med Facebook-etternavn Safari, som i en periode var veldig aktiv på kjøp og salg?

Jeg kan nemlig aldri huske å sett noe spesielt fra adminen du sikter til i det hele tatt, og er derfor litt overrasket over at han nå beskrives sånn som dette.

Jeg blander ikke.

Uten å gå for dypt inn i det da saken ikke omhandlet meg så kan jeg si at han jeg sikter til tidligere har brukt sin stilling som admin til å presse kjøp/salg i ønsket retning og oppført seg direkte ufint på PM. Når andre medlemer belønnes med dask på lanken og utestengelse fra andre admins(som nå er ute) når de nevnte hendelsen i gruppa føler jeg det sier sitt.

Jeg blander ikke.

Uten å gå for dypt inn i det da saken ikke omhandlet meg så kan jeg si at han jeg sikter til tidligere har brukt sin stilling som admin til å presse kjøp/salg i ønsket retning og oppført seg direkte ufint på PM. Når andre medlemer belønnes med dask på lanken og utestengelse fra andre admins(som nå er ute) når de nevnte hendelsen i gruppa føler jeg det sier sitt.

Takk for svar!

Hva innebærer «å publisere ukesmarkedet»?