Vet ikke helt hva jeg synes om det, men for all del spennende med noe nytt.![]()
Blir hvertfall spennende å se hvor inntektene skal komme fra. Om det blir provisjon fra auksjoner, reklame, etc
Vet ikke helt hva jeg synes om det, men for all del spennende med noe nytt.![]()
Blir hvertfall spennende å se hvor inntektene skal komme fra. Om det blir provisjon fra auksjoner, reklame, etc
klokkeriet.no
Klokkeriet med egen LE i samarbeid med Yema. Pen sak.
Jeg vet lite om Yema, så hva tenker dere?Vis vedlegg 217299
![]()
Høstens beste nyhet: Yema Speedgraf Klokkeriet - Klokkeriet
Klokkeriet kan nå presentere noe vi er stolt av. Sammen med Yema har vi utviklet en spesialutgave av deres populære Speedgraf kronograf. Speedgraf Klokkeriet er en mekanisk kronograf med klassisk tidløst design. Yema har hatt stor suksess med sin Speedgraf som er en moderne utgave av klassikeren...klokkeriet.no
Kult det. Men ikke noe for meg.Klokkeriet med egen LE i samarbeid med Yema. Pen sak.
Jeg vet lite om Yema, så hva tenker dere?Vis vedlegg 217299
![]()
Høstens beste nyhet: Yema Speedgraf Klokkeriet - Klokkeriet
Klokkeriet kan nå presentere noe vi er stolt av. Sammen med Yema har vi utviklet en spesialutgave av deres populære Speedgraf kronograf. Speedgraf Klokkeriet er en mekanisk kronograf med klassisk tidløst design. Yema har hatt stor suksess med sin Speedgraf som er en moderne utgave av klassikeren...klokkeriet.no
+1Klokken er for så vidt fin den, men å ha logoen til Klokkeriet på skiven? Blir som å ta på seg et par crocks til findressen; utrolig pinlig å bevege seg ut i offentligheten.
Ser at klokken selges uten logoen til Klokkeriet også, og da skjønner jeg ikke hvem som frivillig velger versjonen med logo...?
Klokken er for så vidt fin den, men å ha logoen til Klokkeriet på skiven? Blir som å ta på seg et par crocks til findressen; utrolig pinlig å bevege seg ut i offentligheten.
Ser at klokken selges uten logoen til Klokkeriet også, og da skjønner jeg ikke hvem som frivillig velger versjonen med logo...?
Av alle samarbeidsur man har sett siste årene, så vil jeg si dette så bra ut. Mye annet ræl med ekstra logo på, hvor det ser mye verre ut. Skiven fikk en bedre symmetri imø.
Kudos til dere for den @Collettmuller