Samletråd for remmer og lenker

Noen som har erfaringer med Zuludivers Octopod?
Kombinerer one-piece Nato med foldespenne - synes det ser bra ut og virker å være god kvalitet.
Markedsføres også av Watchgecko

ZUL-BRH-OP04-MK3-SSBP-20-Front-WBG_2000x.jpg

Noen som har erfaringer med Zuludivers Octopod?
Kombinerer one-piece Nato med foldespenne - synes det ser bra ut og virker å være god kvalitet.
Markedsføres også av Watchgecko

ZUL-BRH-OP04-MK3-SSBP-20-Front-WBG_2000x.jpg
Jeg har!

Er fornøyd. Har medium håndledd (hva nå det skal bety) og synes den sitter bra. Høy kvalitetsfølelse både på remmer og clasp.

Pros:
* Ser veldig bra ut
* Bra låseaction.
* Høy kvalitetsfølelse
* Matcher godt flere klokker
* Praktisk
* Hever kvalitetsfølelsen betraktelig fra vanlig Nato

Cons:
* Hydrarib (på bildet) er ikke spesielt behagelig - stiv og skarp mot huden. Så styr unna den. Fikk dog nettopp en bråte med apex nylon som er nydelig mot huden.
* Låsen har ved lukking en tendens til å klemme huden og lager røde merker. Dette skjer bare når reimen er litt for stram som på bildet, men håndleddet mitt var tynnere i dag morges og da blir dette litt irriterende med mangel på mikrojustering i låsen.
* Høy pris - men det er bare min personlige mening som jeg ikke baserer på annet enn synsing.
* Litt kjelkete å installere reimen

Ellers -
Passet også godt med Omega Seamaster 300 professional som er mer top heavy.

IMG_7479.jpeg
IMG_7480.jpeg
IMG_7481.jpeg

Redigert:
20250709_092700.jpg

Alltid kjekt å prøve Natoreimer av litt meir kvalitet til ein levelig peng. Denne frå fransk nettbutikk; Esprit Nato. Veldig mange hakk opp kontra mye av de andre eg har testa. Tommel opp herfra.

• Liker
Reaksjoner: kire og Preacher