Klokkecafé – løst og fast om klokker

Ja! (Ikke at du er gammel). Dette savner jeg også, både spennende for alle og hyggelig for den som hadde handlet. @Jon Henrik, det hadde vært flott med en egen utpakning tråd under hoved gruppen «Tidssonen», denne ville raskt blitt populært:)
+1

Jeg synes det er litt knot å vite hvor jeg skal legge/finne sånne unbox tråder nå. Var det "brukerbidrag" eller "galleriet" sånt lå under, igjen?
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og MikroKrone
Ja! (Ikke at du er gammel). Dette savner jeg også, både spennende for alle og hyggelig for den som hadde handlet. @Jon Henrik, det hadde vært flott med en egen utpakning tråd under hoved gruppen «Tidssonen», denne ville raskt blitt populær:)

Joda - begynner å bli gammel også ;) .

Omløpshastigheten har gått ned i takt med at prisene har gått opp. Er løsningen å innføre skatt på sekundærklokker etter modellen for sekundærboliger? Det ville gitt fart på unboxingtrådene :cool:
 
Nå har jeg slått Brukerbidrag og Galleriet sammen (de ble opprettet som separate forumkategorier da klokker og foto ikke gikk like hånd i hånd som nå).

Dersom man mener det er behov for en felles unboxing-tråd, foreslår jeg at noen mekker en tråd der :)
 
Nå har jeg slått Brukerbidrag og Galleriet sammen (de ble opprettet som separate forumkategorier da klokker og foto ikke gikk like hånd i hånd som nå).

Dersom man mener det er behov for en felles unboxing-tråd, foreslår jeg at noen mekker en tråd der :)
Sjekket før sammenslåing, og så i beskrivelsen til galleriet at det er her unboxing er nevnt i beskrivelsen.
Men klart unboxing med grundig review kanskje hører mer hjemme i brukerbidrag.

Men uansett hvor, så bør unboxing stå i overskriften til underforumet. Om man ønsker flere.. :)
 
Faksimiler fra artikkel:

Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.05.43.png


Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.05.51.png


Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.05.58.png


Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.06.06.png


Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.06.12.png


Og den herlige her til slutt i artikkelen:
Skjermbilde 2024-01-16 kl. 20.06.38.png
 
Er det Ronda Tag Heuer bruker i alle quartz klokkene sine?

Lite info på sidene deres
Dette kunne du googlet selv:



(Veldig mange av dine spørsmål om "hvilket urverk i denne klokka?", "hvilke klokker bruker dette urverket?" kan du finne ut av med Watchbase selv.)
 
Redigert:
Dette kunne du googlet selv:



(Veldig mange av dine spørsmål om "hvilket urverk i denne klokka?", "hvilke klokker bruker dette urverket?" kan du finne ut av med Watchbase selv.)
Takk :)