men det er uhørt at tannlege og lege pensjonerer seg! jeg ønsker samme gode leger livet gjennom, men akkEtter omtrent 20års oppfølging har tannlegen min pensjonert seg. Det var et år siden og der og da fikk jeg plutselig en ung dame på en kontroll.
I dag var det ny kontroll og da var det samme dame igjen. Ja vel, da er det denne damen som følger meg nå....
Og jeg føler meg heldig: profesjonell, hyggelig, omtenksom, nøye, omsorgsfull og tydeligvis veldig kompetent.
Og det har en del å si når mann sitter i stolen![]()
Jeg ønsket meg en kvinne sjømannslege da jeg gikk offshore, men fikk ikke til.men det er uhørt at tannlege og lege pensjonerer seg! jeg ønsker samme gode leger livet gjennom, men akk
min enestående doktor fra jeg var tenåring til jeg nærmet meg 50, ja han kjørte rolig ut på isete føre og druknet i et lite vann. hvilken tragedie. da valgte jeg ny lege som er vesentlig yngre enn meg slik at oddsen blir større for at jeg dør før han pensjoneres.
min gode tannfe pensjonerte seg plutselig - jeg fikk også tildelt ny ung smukk dame, men det vil jeg slettes ikke ha; mine selvvalgte leger må være menn - noe annet er uaktuelt. jeg nektet behandling og fant meg ny tanndoktor, halve min alder, selvsagt. svært fornøyd!
men det er uhørt at tannlege og lege pensjonerer seg! jeg ønsker samme gode leger livet gjennom, men akk![]()