6 poeng av 6 mulige for United mot City og Arsenal, det er godt å kjenne på.
tenkte jeg omsider skulle komme meg til geilo - for å glo og tafse og slurpe i meg fra høner. bevare meg velGuttetur/langhelg på Geilo.
Det er sånt man lever lenge på, selv om det begynner å koste litt mer enn tidligere å fyre tre dager på rad.
Du, det var rikelig av arten ølmarinerte høner der i helgen, om det er din foretrukne fugleart. Fullt mulig å nedlegge og ‘stuffe’ opptil flere, hvis ønskelig.tenkte jeg omsider skulle komme meg til geilo - for å glo og tafse og slurpe i meg fra høner. bevare meg vel
Vis vedlegg 420371
nei hjølpes, jeg er bokstavelig talt opptatt av ekte ølhønerDu, det var rikelig av arten ølmarinerte høner der i helgen, om det er din foretrukne fugleart. Fullt mulig å nedlegge og ‘stuffe’ opptil flere, hvis ønskelig.
Hver gang jeg tar tur til Tromsø ser jeg sånt tull klistret overalt...Busstop, veggene, søppeldunkene...og selvfølgelig såpedispenserne.Bodø/Glimt! Blir ikke råere enn det her! I kveld er vi alle nordlendinger![]()
Denne trenden har jeg ikke fått med meg, men har bare vært nord for Trondheim en gang i mitt liv. Basert på det ene besøket burde Tromsøværinger heller fokusere på «Nei til høye priser på hotell og spisesteder».Hver gang jeg tar tur til Tromsø ser jeg sånt tull klistret overalt...Busstop, veggene, søppeldunkene...og selvfølgelig såpedispenserne.
Det blir nesten komisk at på noen måte, folk tror på at sånn negative "vodou" kan påvirke virkelighets utvikling.
Heldigvis, holder jeg meg langt unna med alt som har å gjøre med fotball.
Vis vedlegg 420569
Ja, det er gandke Deluxe ille med prisene der i Nordens Paris...Denne trenden har jeg ikke fått med meg, men har bare vært nord for Trondheim en gang i mitt liv. Basert på det ene besøket burde Tromsøværinger heller fokusere på «Nei til høye priser på hotell og spisesteder».
Denne trenden har jeg ikke fått med meg, men har bare vært nord for Trondheim en gang i mitt liv. Basert på det ene besøket burde Tromsøværinger heller fokusere på «Nei til høye priser på hotell og spisesteder».