Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å sitte midt uti blåmyra, ha et øyeblikk for seg selv, lytte til Pixies (Doolittle - helt presist Wave of Mutilation) og ha det storveis sammen med en kaffekopp - hvorpå en japaner kommer forbi, bråstopper midt i steget, gliser og gir tommelen i været. 'Pixies! Debaser! Where is my mind! Allison! Here comes your man! Hahahahaaaaa!!!' - og rusler videre, med en lett forfjamset kollega i hælene som garantert spurte 'Hva i huleste skjedde nettopp?' mens de hastet videre mot hva de enn skulle rekke...

Guttetur/langhelg på Geilo.
Det er sånt man lever lenge på, selv om det begynner å koste litt mer enn tidligere å fyre tre dager på rad.
tenkte jeg omsider skulle komme meg til geilo - for å glo og tafse og slurpe i meg fra høner. bevare meg vel 😳

IMG_8833.jpeg

At jeg sjekker inn på hotell i Cervinia om en uke, og det er meldt snø, snø, og mer snø, fra den dagen av..!

• Liker
Reaksjoner: Ivar
Bodø/Glimt! Blir ikke råere enn det her! I kveld er vi alle nordlendinger 💪
Hver gang jeg tar tur til Tromsø ser jeg sånt tull klistret overalt...Busstop, veggene, søppeldunkene...og selvfølgelig såpedispenserne.
Det blir nesten komisk at på noen måte, folk tror på at sånn negative "vodou" kan påvirke virkelighets utvikling.
Heldigvis, holder jeg meg langt unna med alt som har å gjøre med fotball.
1000002432.jpg

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt
Hver gang jeg tar tur til Tromsø ser jeg sånt tull klistret overalt...Busstop, veggene, søppeldunkene...og selvfølgelig såpedispenserne.
Det blir nesten komisk at på noen måte, folk tror på at sånn negative "vodou" kan påvirke virkelighets utvikling.
Heldigvis, holder jeg meg langt unna med alt som har å gjøre med fotball.
Vis vedlegg 420569
Denne trenden har jeg ikke fått med meg, men har bare vært nord for Trondheim en gang i mitt liv. Basert på det ene besøket burde Tromsøværinger heller fokusere på «Nei til høye priser på hotell og spisesteder».

• Haha
Reaksjoner: Hammerfjord
Denne trenden har jeg ikke fått med meg, men har bare vært nord for Trondheim en gang i mitt liv. Basert på det ene besøket burde Tromsøværinger heller fokusere på «Nei til høye priser på hotell og spisesteder».

Tromsø er blitt helt krise . Tusenvis med asiater overalt og sjølv overnatting i ei brakke koster meir en det smaker . Skjønner ikkje at dei gidder . Ekje akkurat så spesiell plass , ei heller mykje å sjå .