Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

1766960833270.png
O'lykke. Ikke bare kom julenissen med årets gave fra meg til meg i god tid før jul - jeg har også hatt et par kvelder nå i romjula til å nyte meg gjennom absolutt hele boksen. Dette var saker. For mye av en god ting - i dette tilfellet Wish You Were Here - er i sannhet herlig.

Vis vedlegg 417525O'lykke. Ikke bare kom julenissen med årets gave fra meg til meg i god tid før jul - jeg har også hatt et par kvelder nå i romjula til å nyte meg gjennom absolutt hele boksen. Dette var saker. For mye av en god ting - i dette tilfellet Wish You Were Here - er i sannhet herlig.
Veldig kul pakke!
Har massevis av PF. Som 16-17 åring lånte jeg alle bøkene som bibba i KRS hadde om dem. Kjøpte alt Rockline kunne rote frem. Bootlegs i utlandet. VHS. LP. Pennal (som sønn 15 bruker nå) med PF på den ene siden og Roger Waters på den andre. Lagde en kollasj av en drøss av plakater og tapetserte veggen. Syns ennå det var vanskelig kult:)
IMG_4970.jpeg

Nå er min absolutt favoritt Erlend R, for nyinvidde kan jeg anbefale denne:

At en kollega som sier han skal ut for å spise lunsj med fruen sin, kommer tilbake med en butikkny Omega Speedmaster på armen.
Dette er et ur han har spart til i 5+ år, og er kjøpt med tanke på arv til junior i heimen.
Klokkeinteressen spirer og gror rundt oss, selv om de ikke nødvendigvis er her inne.