Denne hopper jeg glatt bukk over, men nå er quadruple-wristingens tid nært forestående :LOL:
permagnar Støttemedlem Medlem 15. aug. 2011 Innlegg 310 Sted Moss Angeles torsdag kl. 11:22 #9.381 Denne hopper jeg glatt bukk over, men nå er quadruple-wristingens tid nært forestående
Klokkegutt Medlem 5. okt. 2015 Innlegg 1.015 Sted nord for Sydpolen torsdag kl. 15:26 #9.382 permagnar skrev: Denne hopper jeg glatt bukk over, men nå er quadruple-wristingens tid nært forestående Vis vedlegg 401200 Klikk for å utvide... Fett!!! Da blir det Patek på den ene siden og Rolex på andre siden dersom jeg skal selge noe drugs eller en bruktbil! Reaksjoner: permagnar
permagnar skrev: Denne hopper jeg glatt bukk over, men nå er quadruple-wristingens tid nært forestående Vis vedlegg 401200 Klikk for å utvide... Fett!!! Da blir det Patek på den ene siden og Rolex på andre siden dersom jeg skal selge noe drugs eller en bruktbil!
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 7.728 Sted Telemark torsdag kl. 16:04 #9.383 Klokkegutt skrev: Fett!!! Da blir det Patek på den ene siden og Rolex på andre siden dersom jeg skal selge noe drugs eller en bruktbil! Klikk for å utvide... Helgull for droger og twotone for bruktbil Reaksjoner: Bgo80, permagnar, UJU og 3 andre
Klokkegutt skrev: Fett!!! Da blir det Patek på den ene siden og Rolex på andre siden dersom jeg skal selge noe drugs eller en bruktbil! Klikk for å utvide... Helgull for droger og twotone for bruktbil