Phenix
Støttemedlem
Ja, men man fikk jo til og med 10% på Rolex den gangenMin Speedmaster Pro Sapphire Sandwich ble kjøpt for 29900kr hos Thune i 2008.
Så 27k i 2012 må ha vært med en liten rabatt![]()
Om ti år så kommer en Speedy til å koste 800k så det kan jeg forsåvidt være enig med deg iOm 5-10 år vil denne tråden være artig å besøke, da man da vil mene at 80K for en Omega Seamaster Professional i 2025 var et kupp.
Fordi alt går bestandig i en oppover rett linje?Om 5-10 år vil denne tråden være artig å besøke, da man da vil mene at 80K for en Omega Seamaster Professional i 2025 var et kupp.
Nei. Alle ting - utenom levealder - er sykliske.Fordi alt går bestandig i en oppover rett linje?
Nettopp.Nei. Alle ting - utenom levealder - er sykliske.
Fair point, og det er forskjellen på et absolutt referansepunkt og et relativt et.Nettopp.
Levealder, vet jeg ikke helt: jeg har sett skikkelige gamlinger som oppførte seg igjen som tullete barn. Til og med den ser ut til å bli syklisk på noen måte.
Kan stemme, husker jeg var i et svakt øyeblikk og gikk heller for en Frederique Constant månefase til 24k.I 2012 vurderte jeg en Speedmaster og mener å huske jeg kunne få den for 27K, eller om den kostet veil 27K?