Blodstrupmoen
Støttemedlem
Slikt dei som kun har 1 turbo seier dette. For å sitere Yngve malmsten " more is more "Hvis ikke turboen virker, så setter du på en større en - to eller flere er for kjerringer og homser
Slikt dei som kun har 1 turbo seier dette. For å sitere Yngve malmsten " more is more "Hvis ikke turboen virker, så setter du på en større en - to eller flere er for kjerringer og homser
Spurte om hvorfor det var så dårlig ryggelys på Superben, men fikk til svar at det er ryggemarkeringslys. De er kun for å opplyse andre om at du rygger. Helt elendig opplegg..dårligere ryggelys
Ja det kan no være litt av forklaringen . Det samme er egentlig med små speil med allslags buede glass . Helt ubrukelig til å rygge med.Spurte om hvorfor det var så dårlig ryggelys på Superben, men fikk til svar at det er ryggemarkeringslys. De er kun for å opplyse andre om at du rygger. Helt elendig opplegg..
Mindre bil? Er ikke X5 vel så stor som Discovery?Det var deilig å komme tilbake i Bmw , og skyvet i M50d motoren er helt greit , men merker at det er en mindre bil .
Vis vedlegg 379728Vis vedlegg 379729Vis vedlegg 379730
![]()
Hvilken bil er best hvis du møter en russisk stridsvogn?
KHARKIV (Aftenposten): Hver eneste bil på verkstedet til Yurii Kochubei forteller en historie om liv og død.www.aftenposten.no
Nei den er vesentlig mindre . 25cm i høyden og spesielt bakseteplass både i lengde og bredde. Bagasjerom på x5 er vel 30% mindre sånn etter øyemål , og det er vel marginalt større en vw touran også .Mindre bil? Er ikke X5 vel så stor som Discovery?
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.Nei den er vesentlig mindre . 25cm i høyden og spesielt bakseteplass både i lengde og bredde. Bagasjerom på x5 er vel 30% mindre sånn etter øyemål , og det er vel marginalt større en vw touran også .
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.
Ok, jeg blander kanskje med neste generasjon X5. 2019-modellen vi hadde opplevde jeg som større enn Discovery 4 og de fleste utvendige mål tilsier også det. Men BMW er ikke veldig flinke på innvendig plassutnyttelse.
Kjedelig å kjøpe så dyr bil bare for å ikke ha større bakseteplass enn i den kjipe familiefrakteren jeg har, en Skoda SuperbVis vedlegg 379954
Ingenting i veien med innvendig plassutnyttelse i denne delen av segmentet ihvertfall![]()
Jeg har hatt flere Superb'er i næring. Og jeg kan forsikre deg om at den har ingenting å stille opp med mot denne. Her kan man strekke på beina, bokstavelig talt.Kjedelig å kjøpe så dyr bil bare for å ikke ha større bakseteplass enn i den kjipe familiefrakteren jeg har, en Skoda Superb![]()