Bilsnakk

Fikk et nytt tillegg på bilbestillingen min i dag:

image.jpeg

😉

Hva er den koden? For oss som ikke bevandret i Porsche-sfæren 😊

Jeg kan gjøre personlige tilpasninger til bilen, som ikke er standard tilleggsutstyr. I mitt tilfelle vil det i hovedsak være pepita-stoff i senter av setene og i litt av dørtrekket 🙂

• Liker
Reaksjoner: Phenix

Tur med DC3-Dakota fra Sandefjord/Torp (ny dato)

(Jeg regner med at det passer med et lite flyinnlegg i en biltråd...)

Tidligere annonserte jeg en tur med Dakota Norway sin DC-3 fra Torp/Sandefjord. Denne turen ble dessverre avlyst, men jeg har booket en ny 20 september klokken 13:00, med mulighet for å fotografere bil/motorsykkel sammen med flyet.

Det står mer informasjon på motorsykkelklubben 'Old Bone Crew MC' sin side:
(https://www.oldbone.no/post/har-du-lyst-til-å-være-med-på-en-tur-med-veteranfly)

Dette kommer til å bli en flott opplevelse. Bli med på å lufte MC'n/bilen på tur ned til Sandefjord.

Dette er et "non profit" arrangement, og vi må være 17 stykker for at det går break even (balanse). Blir vi flere blir det is og kaffe!

(Jeg er avhengig av raskt svar! Send meg PM for eventuelle spørsmål!)

• Liker
Reaksjoner: gullet

Tur med DC3-Dakota fra Sandefjord/Torp (ny dato)

(Jeg regner med at det passer med et lite flyinnlegg i en biltråd...)

Tidligere annonserte jeg en tur med Dakota Norway sin DC-3 fra Torp/Sandefjord. Denne turen ble dessverre avlyst, men jeg har booket en ny 20 september klokken 13:00, med mulighet for å fotografere bil/motorsykkel sammen med flyet.

Det står mer informasjon på motorsykkelklubben 'Old Bone Crew MC' sin side:
(https://www.oldbone.no/post/har-du-lyst-til-å-være-med-på-en-tur-med-veteranfly)

Dette kommer til å bli en flott opplevelse. Bli med på å lufte MC'n/bilen på tur ned til Sandefjord.

Dette er et "non profit" arrangement, og vi må være 17 stykker for at det går break even (balanse). Blir vi flere blir det is og kaffe!

(Jeg er avhengig av raskt svar! Send meg PM for eventuelle spørsmål!)
Det høres morsomt ut, men trippelposting er vel ikke nødvendig?

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Med din 'bump', ble det 4 poster nå.......
Det og poste i flere relaterte tråder er jo for og fylle opp flyet!
Vel om jeg leser den samme posten 1, 2 eller 3 ganger påvirker neppe om jeg melder meg på eller ikke.

Tanken er sikkert god, men det er vel god nett-kutyme å ikke poste samme post flere ganger?
Uansett, det får de som administrerer forumet styre. Jeg får kanskje holde meg til å være politi og ikke være nett-politi i tillegg 😂