Fikk et nytt tillegg på bilbestillingen min i dag:

Hva er den koden? For oss som ikke bevandret i Porsche-sfæren
Hva er den koden? For oss som ikke bevandret i Porsche-sfæren![]()
Noen som har noe info om denne som kan komme en ny kjøper til nytte. En kollega som er svært nære å trykke på knappen.
![]()
Bruktbil til salgs: Porsche 911 - 1994 - Rød - 272 hk - Coupe | FINN.no
Meget pen 993 C2 til salgs. Se bilder og ring for info. Tlf: 93083503www.finn.no
Son og tidl eier er kontaktet. Bilen må hellakkeres om man ønsker en strøken bil uten fargenyanser. Ellers var bilen meget bra.Ser veldig ut som den har blitt solgt av PCC Son. Ta en telefon og hør om de kanskje har mer info
Altså, det er jo XJR I bakgrunnen som er interessant her, ikke den «dildoen» i forgrunnenMin bror har akkurat kjøpt seg ny Renault - som gammel Renault 5 GTE eier så er jeg naturligvis veldig svak for disse - god å kjøre var den også!
Vis vedlegg 405872
den har jeg hatt i 5 år nå, så den er jo gammelt nytt - men selvfølgelig den beste bilen av de toAltså, det er jo XJR I bakgrunnen som er interessant her, ikke den «dildoen» i forgrunnen![]()
Det høres morsomt ut, men trippelposting er vel ikke nødvendig?Tur med DC3-Dakota fra Sandefjord/Torp (ny dato)
(Jeg regner med at det passer med et lite flyinnlegg i en biltråd...)
Tidligere annonserte jeg en tur med Dakota Norway sin DC-3 fra Torp/Sandefjord. Denne turen ble dessverre avlyst, men jeg har booket en ny 20 september klokken 13:00, med mulighet for å fotografere bil/motorsykkel sammen med flyet.
Det står mer informasjon på motorsykkelklubben 'Old Bone Crew MC' sin side:
(https://www.oldbone.no/post/har-du-lyst-til-å-være-med-på-en-tur-med-veteranfly)
Dette kommer til å bli en flott opplevelse. Bli med på å lufte MC'n/bilen på tur ned til Sandefjord.
Dette er et "non profit" arrangement, og vi må være 17 stykker for at det går break even (balanse). Blir vi flere blir det is og kaffe!
(Jeg er avhengig av raskt svar! Send meg PM for eventuelle spørsmål!)
Med din 'bump', ble det 4 poster nå.......Det høres morsomt ut, men trippelposting er vel ikke nødvendig?
Vel om jeg leser den samme posten 1, 2 eller 3 ganger påvirker neppe om jeg melder meg på eller ikke.Med din 'bump', ble det 4 poster nå.......
Det og poste i flere relaterte tråder er jo for og fylle opp flyet!