Det er heftig bil å ha som en 18 åring.Vis vedlegg 353539
Min første bil. Ingen bil verken før eller siden har gitt meg så mye glede og gode minner om frihetsfølelsen når man er 18 og endelig får lappen. Bildet er lånt fra nett, min var sort og hadde ikke Borbet A felger.
1992 Toyota Celica GT-4. The memories![]()
Ja, den var heftig på den tiden, nå skal det sier at dette var i 2001, så den var jo noen år gammel. Men det var allikevel en morsom sak og veldig relevant som 18-åring da dette var i den tiden "the fast and the furious" kom. Drømmen var jo en Supra som i filmen, men en turbojapse var jo hot på den tiden uansettDet er heftig bil å ha som en 18 åring.
Ahh!SAAB 900 Turbo var drømmebilen på ‘80-tallet, kun slått av BMW 635CSI… Helt utrolig deilige linjer
Vis vedlegg 353447
En annen favoritt fra ‘80-‘90-tallet er 560SEC:
Vis vedlegg 353449
Tviler på at dagens ungdommer kommer til å mimre om batteribiler om 20-30 år![]()
Den store vingen, kom den først på den senere modellen?Vis vedlegg 353539
Min første bil. Ingen bil verken før eller siden har gitt meg så mye glede og gode minner om frihetsfølelsen når man er 18 og endelig får lappen. Bildet er lånt fra nett, min var sort og hadde ikke Borbet A felger.
1992 Toyota Celica GT-4. The memories![]()
Ja, den kom først på neste generasjon. Fra 1993-1998 mener jeg.Den store vingen, kom den først på den senere modellen?
Vis vedlegg 353690
90-tallet: Off-White Boble (1302) kjøpt i tussmørke til advarsel fra min far.
Eksos inn i kupeen når varmeapparat var i bruk om vinteren, og en dag fant jeg en skikkelig kladd med «sparkel» i gulvet.
Ble solgt til en dørvakt. Tror jeg overdrev alt som var galt med bilen for å unngå besøk på døra i ettertid.
(Bilde fra internett)