Noen her som har erfaring med Von Doren?
Jeg har erfaring med Von Doren Uræd, og har skrevet litt om den her. Jeg er veldig glad i kasseformen, norsk dagangivelse og synes kvaliteten er grei nok
Noen her som har erfaring med Von Doren?
Jeg kjøpte min Uræd brukt på finn.no, der måtte jeg gi noe over halv pris av veiledende (14 k).Takker! Det meste jeg fant på Von Doren var en tre år gammel tråd, så jeg antar at Von Doren har fått fjernet de problemene i produksjonen som ble tatt opp der. Tørr jeg spørre hvor mye du gav for Uræd?
Runde mk2 kom på 3490,-.
www.tidssonen.no
Poster dagens episode her også, om noen skulle være nysgjerrige på DeSanders:
Vis vedlegg 337590![]()
Klokkelandslaget: DeSanders – splitter ny norsk klokke og pris som overrasker
Lær alt om Voyage GMT med gründer Torgeir Sanders.www.tidssonen.no
Nå har de visst (dessverre) kommet ut av startup-gropa:Jeg vil tro han tenker på merker som dette: https://www.tidssonen.no/forum/threads/bølgene-enda-en-ny-klokke-startup.63536/
Merkene nevnt av trådstarter er vel ikke helt der?
Det er nok ikke mest oversettelsen som får det til å skurre for meg, selv om mangel på korrektur dessverre kan tyde på det samme som klokka, dvs. minst mulig anstrengelse.Hei,
Gøy å bli nevnt her i tråden på tidssonen.
Det er oversettelsesprogrammet som lager slike rare utforminger av de norske ordene på nettsiden min
Sjekk gjerne ut klokkene mine om dere har lyst å prøve noe nytt å spennende. Vi har alle startet et sted, roma ble ikke bygget på én dag, og jeg er bare en simpel mann som prøver å følge drømmen min.
Ha en flott uke
Mvh
Lasse fra GRÖNLI Watches![]()
Det er nok ikke mest oversettelsen som får det til å skurre for meg, selv om mangel på korrektur dessverre kan tyde på det samme som klokka, dvs. minst mulig anstrengelse.
Jeg skal vokte meg vel for å dømme verken deg eller klokkene dine nord og ned, men jeg sitter så absolutt igjen med følelsen av at din drøm muligens kan være å tjene mest mulig med minst mulig innsats.
Absolutt ikke ulovlig (DW gjør det også), men kanskje en smule simpelt.
Klokkene bærer nok dessverre en smule preg av å være et relativt billig kinaprodukt til en relativt høy pris, med generisk design og ny logo, men DW selger også klokker, så det fins muligens en kjøpergruppe.
Jeg ønsker deg all mulig lykke til, men jeg kommer nok ikke til å sette meg på kjøperlista før du kommer med noe som bærer preg av noe du faktisk har lagt ned en tanke og anstrengelser i, og som det ikke går ørten på dusinet av.
Ser du noen større forskjell på dine klokker og de som er nevnt i innlegget over her ?
Ikke jeg heller.
Lag noe spennende med særpreg, da vel.![]()