GrimReaper
Støttemedlem
Du kom for sent til festen - det har roet seg nå
Du kom for sent til festen - det har roet seg nå
Altså, også Tudor bytter hele verket på service, fremfor å reparere.
Hvorfor skulle man ikke det? Jeg har servet alle mine vintage-ur, og de tre har ikke kostet meg mer i kjøpesum enn 3500-4000kr samlet. Service kostet nok et sted rundt det per stykk, bortsett fra på kronografen, for der kødda Optura det til så aldeles, at den tok Gjertsen på seg.Glimrende.
Et annet poeng i "engangsklokke"/"engangsklokke"-diskusjonen: Hvor mange tar egentlig service på en klokke til 4000 likevel? Tror ikke det er veldig vanlig.
Bare en spekulasjon fra Watchfinder enn så lenge.Nåde! Er ingenting hellig?![]()
Affeksjonsverdi.Hvorfor skulle man ikke det? Jeg har servet alle mine vintage-ur, og de tre har ikke kostet meg mer i kjøpesum enn 3500-4000kr samlet. Service kostet nok et sted rundt det per stykk, bortsett fra på kronografen, for der kødda Optura det til så aldeles, at den tok Gjertsen på seg.
Hvorfor skulle man ikke det? Jeg har servet alle mine vintage-ur, og de tre har ikke kostet meg mer i kjøpesum enn 3500-4000kr samlet. Service kostet nok et sted rundt det per stykk, bortsett fra på kronografen, for der kødda Optura det til så aldeles, at den tok Gjertsen på seg.
www.tidssonen.no