Erik_SG
Støttemedlem
Har en kompis med samme «problem» (les 3 barn).Jeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.
Har iX i dag, men blir rasende hver eneste gang alle tre barna skal ut eller inn fordi det er umulig å komme til på en god måte.
Jeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.
Har iX i dag, men blir rasende hver eneste gang alle tre barna skal ut eller inn fordi det er umulig å komme til på en god måte.
Jeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.
Har en kompis med samme «problem» (les 3 barn).
Han endte opp NIO og er veldig fornøyd. Prøvd den?
Model Y Performance? Jeg byttet fra IX til en slik og den har merkbart bedre plass en IX i de fleste bauger og kanter.
Ikke prøvd, men sett på uten å like det jeg har sett. Burde kanskje ta en titt til.
Ja, har vurdert Y, sitter dog langt inne med Tesla etter å ha hatt det 2014-2022. Får kanskje ta en vurdering til!
Hva med EQV? Mercedeskvalitet og komfort, samt masse plass. Og elektrisk.Jeg er i ferd med å gi helt opp og bestille en ID.Buzz. Hvorfor kan ikke noen morsomme fabrikanter lage en bil med god nok bakseteplass til tre barn, med enkel aksess og noenlunde bagasjerom? Jeg nekter å kjøre Model X, og alle andre har trange drittbakseter.
Tror dette er bilen som kan passe degBlir litt som Rolex. Det åpenbare valget ifølge alle objektive kriterier, men får meg ikke til det![]()
Det er den styggeste og mest vulgære bilen jeg vet om! At den også er et eksportprodukt fra et diktatur, gjør det til et mysterie for meg at noen kjøper denne i en opplyst del av verden.Tror dette er bilen som kan passe deg
![]()
HONGQI Norge | Premium elbiler og SUV-er med 4WD
HONGQI – Opplev premium elbiler og SUV-er med mer rekkevidde, mer kraft og mer komfort enn du forventer. Bestill prøvekjøring i dag.hongqi.no