Dagens dårligste kjøp

Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!

-Nå er jeg jo enig i at denne fyren har fått i rikelig monn av frekkhetens nådegave, det er ikke det.

Disse urene er imidlertid ikke så ille (til veiledende) - nå er ikke jeg i markedet for en nær-Speedmaster-opplevelse i fancy plast, men jeg har kikket på et par av dem, og de føltes langt bedre enn 'drit'. Om det var drit, måtte det iallefall vært enhjørningbæsj...
 
  • Liker
Reaksjoner: Ivar
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!

Tror jeg sliter å bruke 2k på en sånn også. Så en butikkansatt med den, kunne jo se skrapene i glasset fra andre siden av butikken. Det var bare en av flere ting som jeg mener er problematisk med den!
 
Tror jeg sliter å bruke 2k på en sånn også. Så en butikkansatt med den, kunne jo se skrapene i glasset fra andre siden av butikken. Det var bare en av flere ting som jeg mener er problematisk med den!
Jeg kunne vurdert å kjøpt en til retail som et momento mori om den gale tiden klokkeverdenen er/har vært i. Kanskje det en gang hadde blitt en god historie. Bortsett fra det er dette bais. Ferdig snakka.
 

Dette er en av de verste Tudorene jeg har sett. Restaurert er vel feil ord å bruke?
 

Dette er en av de verste Tudorene jeg har sett. Restaurert er vel feil ord å bruke?

TRADISJON - TRYGGHET - DIN FORHANDLER AV FRANKENKLOKKER
 
Jøss, han har visst kjøpt markedsføring på Facebook :LOL:
D403CC37-1D99-457B-9DF7-BB997646FD0C.jpeg
 
Vis vedlegg 305809
Vis vedlegg 305811
Vis vedlegg 305808Vis vedlegg 305810

Really... stikkord som "Vi", sendt hundrevis av klokker fra tidspunktet foretaket er registrert i forhold til antallet klokker solgt totalt sett og ikke minst liggetiden på gamle annonser for å få eksponering. Er så mye her jeg grøsser av. Finn bør deaktivere gamle solgte annonser
Er det egentlig noen som kjenner noen som faktisk har lagt igjen pengene sine hos den klovnen? Sånn helt seriøst. Hele opplegget hans bærer jo preg av å være så venstrehåndsarbeid, klipp og lim fra Google translate samt så mange faktafeil at det er helt latterlig. Han er jo selve fasiten på hvor latterlig en annonse kan bli seende ut uten å ha en intensjon om å gjøre den morsom.
Jeg hadde ikke kjøpt ett frimerke av denne figuren med 3 i promille engang.
 
Er det egentlig noen som kjenner noen som faktisk har lagt igjen pengene sine hos den klovnen? Sånn helt seriøst. Hele opplegget hans bærer jo preg av å være så venstrehåndsarbeid, klipp og lim fra Google translate samt så mange faktafeil at det er helt latterlig. Han er jo selve fasiten på hvor latterlig en annonse kan bli seende ut uten å ha en intensjon om å gjøre den morsom.
Jeg hadde ikke kjøpt ett frimerke av denne figuren med 3 i promille engang.
Ett frimerke hadde du kjøpt....
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Skiven ser ut til å være designa av Chaykin...etter et par flasker vodka
Har hatt en laaang dialog med denne karen i dag hvor jeg prøver å forklare han at den er fake. Han skjønner ikke hvorfor noen skulle lage fakes og den er jo kjøpt i Norge. Føler at jeg snakker med en vegg. Litt trist at han har blitt lurt så til de grader.
 
Har hatt en laaang dialog med denne karen i dag hvor jeg prøver å forklare han at den er fake. Han skjønner ikke hvorfor noen skulle lage fakes og den er jo kjøpt i Norge. Føler at jeg snakker med en vegg. Litt trist at han har blitt lurt så til de grader.
Screenshot?

Tror du han faktisk tror den er ekte eller bare vil han ikke innrømme det. Et googlesøk er jo alt som skal til for å finne ut av det mener jeg. Liten vits i å argumentere da.
 
Er det egentlig noen som kjenner noen som faktisk har lagt igjen pengene sine hos den klovnen? Sånn helt seriøst. Hele opplegget hans bærer jo preg av å være så venstrehåndsarbeid, klipp og lim fra Google translate samt så mange faktafeil at det er helt latterlig. Han er jo selve fasiten på hvor latterlig en annonse kan bli seende ut uten å ha en intensjon om å gjøre den morsom.
Jeg hadde ikke kjøpt ett frimerke av denne figuren med 3 i promille engang.
Når vi snakker om sola så skyer det over....iskrem faktisk...for en kork!
Screenshot_20220922-182110_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220922-182123_Samsung Internet.jpg