Vacheron Constantin-tråden

Drømmeklokke!

Hva lander den på i NOK?

Price on request ;)

Med rosa gull er prisen CHF 123.000, nærmere 1,2 mill norske. Jeg vil da tro at den i platina med lakserosa skive (Boutique Exclusive) ligger endel over dette. Med andre ord ikke noe som havner i min boks med det første.....

https://www.vacheron-constantin.com/ww/en/collections/traditionnelle/5000t-000p-b975.html

https://www.vacheron-constantin.com/ww/en/collections/traditionnelle/5000t-000r-b304.html

• Wow
Reaksjoner: KentOve
  • Haha
Reaksjoner: Ban
Hei og hå!

For et år siden satt jeg meg på venteliste i det store utland for min grail og i dag kom telefon om at klokken var ankommet. Hva tenker forumet om denne referansen her? Er dette et tap-tap prosjekt, eller en vinn-vinn, har det egentlig noe å si når dette fort kan bli en "endgame" for meg? Ser at Chrono24 hauser opp prisen langt over retailpriser.. Er det egentlig mulig å få tak på denne hos Bjerke med edrulig ventetid? Blir fort litt billigere uten MVA og litt dyrere med MVA fra utlandet. Ka farsken ska æ gjør for nokke??? Har aldri testet denne på hånden, ser at den er litt chunky men tenker at litt beefy wristprecense er helt innafor på en klokke til 350k. At kona har sagt kjør på er egentlig et stort sjokk, lommeboken sier faen (i hælvette) er det du driver med mannen!?!?! Hjertet banker villig videre og det tittes på flybilletter... Noen ord fra O-store forum tas gjerne imot med stort takk :D

VC.jpg

Jeg er enig med deg i at den er litt chunky. Ser du bort i fra det, er det ikke mange kronografer jeg hadde valgt over denne. Jeg syns også du valgte riktig skive. Kjør på :)

Jeg hadde nok prøvd denne på armen før jeg hadde kjøpt den, større en du kanskje tror. Kjøpe noe i denne prisklasse og vurdere mva eller ikke, er egentlig ikke et tema. At det er ulovlig er jo en sak og sjansen for å bli tatt er relativt stor. Tror også du vil slite med å få solgt den igjen uten at papirer er i orden. Kjipt også og kun få igjen tollfri grensen fra forsikringen om du skulle tape uret.

Jeg hadde nok prøvd denne på armen før jeg hadde kjøpt den, større en du kanskje tror. Kjøpe noe i denne prisklasse og vurdere mva eller ikke, er egentlig ikke et tema. At det er ulovlig er jo en sak og sjansen for å bli tatt er relativt stor. Tror også du vil slite med å få solgt den igjen uten at papirer er i orden. Kjipt også og kun få igjen tollfri grensen fra forsikringen om du skulle tape uret.

Her er det vel ingen som har nevnt noe om ulovlig innførsel?

Veldig godt sagt! Ikke mva slo jeg fra meg riiiimelig kjapt. Det blir full pupp eller ingen suppe ;)

• Liker
Reaksjoner: Gin