- Medlem
- 24. april 2015
Endelig spiller snurra godt igjen etter pickup bytte.
Redigert:
Hvor? big dipper?I går fikk jeg gleden av å høre Klipschorn for første gang. Oi så lyst jeg har på dem - tror aldri jeg har hørt noe som er _så_ midt i min sweetspot for lydfarging.
Husk god demping på platespilleren når høyttaleren er i samme enhet.Vis vedlegg 286882Vis vedlegg 286884
Mitt snart et år gamle stereo-oppsett her representert med: Lyngdorf CS-1 i et Clic møbel som henger på veggen.
Meget fornøyd med lyden fra disse høytalerne.
Oppgraderinger som vil komme: en bedre forsterker og en platespiller som vil leve oppe på møblet
Har drevet å tenkt på det selv, men er faktisk litt usikker på om jeg trenger det. høytalerne er ikke så bass-drevet og volumet blir aldri noe høyt.Husk god demping på platespilleren når høyttaleren er i samme enhet.
Isoacustic fikser det nok. Enten føtter eller plate.Har drevet å tenkt på det selv, men er faktisk litt usikker på om jeg trenger det. høytalerne er ikke så bass-drevet og volumet blir aldri noe høyt.
Men små vibrasjoner kan bære langt og utgjøre mye så det blir uansett sett nærmere på når jeg har fått tak i platespilleren.
I går fikk jeg gleden av å høre Klipschorn for første gang. Oi så lyst jeg har på dem - tror aldri jeg har hørt noe som er _så_ midt i min sweetspot for lydfarging.
Det forstår jeg ikke engang hva du mener med. Hvis output er bra er vel alt bra? Ikke som klokker der selve implementasjonen er poenget, ikke output.
Billig innmat, god lyd.Det forstår jeg ikke engang hva du mener med. Hvis output er bra er vel alt bra? Ikke som klokker der selve implementasjonen er poenget, ikke output.