Klokkecafé – løst og fast om klokker

E01F89B6-9B2D-47D5-8459-6767B496E043.jpeg
 
Jeg lurer på om man leverer automatiske klokker til ca 10 000 kr og nedover, på service ca hvert 5 år? Og hva koster dette? Koster det rundt 5k som man hører at er vanlig for de litt dyrere klokkene?

Tenker da på f.eks klokker som Helson Shark Diver osv.

Nei. Bruk den til den stopper eller har andre åpenbare feil er min personlige mening.
 
De er jo grelle! Omega gjør jo tydeligvis alt de kan for å ødelegge sitt eget omdømme for tiden. Først blåkopi av Rolex også går de umiddelbart løs på G-Shock kundene etterpå. Dette blir jo latterlig.
Hvis markedet går bananas på de greiene der så skjønner jeg nada!
 
Jeg har hørt løse rykter om at Rolex har et colab på gang med Timex: RO-MEX.
Det er for å gjøre kronen mer tilgjengelig for «vanlige folk» Jeg er overbevist om at det kommer til å bli en vinn-vinn situasjon for begge parter.
 
Klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes om disse altså. På ene siden synes jeg de ser kule ut. På den andre lurer jeg på hva det gjør med "måneklokke-brandet" å ha en plast-lillebror. Kognitiv dissonans!
Jeg kjenner litt på det samme. Omega har tøyd "måneklokke-brandet" som du sier så langt at om de skyter over månen med pastell-plast og kvartsverk så er det nesten bare komisk.