Vis oss din GRAND Seiko!

En noenlunde ny GS-trio. :)

_1220889-jpg.1932528

Har fått skikkelig sansen for GS Quartz i det siste. Tror de minner meg om min mer eller mindre idylliske oppvekst på 80-tallet:cool: Min far hadde også en day-date Seiko med grønn skive da jeg vokste opp. Mye klokke for pengene er det også.
Bruker denne nå (SBGV229), og venter en ny inn fra Japan:D Legger ut bilde når den er på lanken.
IMG_0169.jpg

Det er lenge siden jeg har vært "på kjøper`n" når det kommer til klokker. Dels fordi jeg har andre interesser jeg har lagt penger i, og dels fordi jeg har hatt en forkjærlighet til Rolex - som de siste årene har utviklet et "usympatisk" prisbilde.

Etter å ha sett litt GS til salgs på forumet, så begynte jeg å lese meg litt opp på dette merket - og interessen for en GS klokke økte kraftig.

Øverst på ønskelisten var et sportsur på 40mm eller mindre, så jeg kjøpte denne uken en pent brukt SBGN003,og fikk den hjem i går. Er hittil meget fornøyd - og er imponert over byggekvalitet og detaljene på klokken. Det føles også helt greit med et Quartzur :)

Har på følelsen av at det fort kan bli en GS eller to til i klokkeboksen den kommende tiden!

GS.jpg