Generell snikksnakk

Vi har klart å vaske flisene i inngangspartiet vårt med grønnsåpe og det har medført ett ujevnt slags lag som irreterer meg! Har noen vert borti i dette og har tips hva jeg kan gjøre for å få det bort?
A3A4069E-4264-4915-A8EC-219B3A03C3E2.jpeg

Bekkestua parkettsliperi.
Har brukt dem i jobb. De har forøvrig gjort alt inne på Aker Brygge av fellesområdet.

Sven Erik Disch
Daglig leder

Mobil: 414 21 362
E-post: sven@bekkestuaparkettsliperi.no
www.bekkestuaparkettsliperi.no

Du finner oss i sosiale medier på;
«Nytt» gulv!
A90C0835-B982-42BE-829D-BC2B35360944.jpeg

Må ha ny platetopp på hytten, 60cm. Noen merker som må unngås som pesten? Hadde vært fint å slippe unna med 5000-7000,-

Må ha ny platetopp på hytten, 60cm. Noen merker som må unngås som pesten? Hadde vært fint å slippe unna med 5000-7000,-
I disse dager burde det være ganske grei skuring, Elkjøp har 25% på alle integrerte hvitevarer denne uken og en del gode tilbud utenom. Kjøpte selv en 80 cm fra Bosch tidligere i uken. Har god erfaring med Bosch og Siemens.

• Liker
Reaksjoner: adio

Eg kjøpte en AEG på power i fjor og den kan både koke vann og steike . Einaste som kan være greit å sjekke er kordan en justerer varmen og kontrollerer platene . Enkelte platetopper er overraskende dårlige på dette .

• Liker
Reaksjoner: adio
Kommer ut på veien i Oslo. Ingen måkebiler som har sett på veiene der. Kjører over Lysakerelven. Kommer ut av Bærumsporten og møter fine veier. Utrolig forskjell! Sier kanskje om at det er inkompetanse et sted ? Eller en veldig regionalt snøfall?
8- D

• Liker
Reaksjoner: Agassiz