Kunsttråden

Stemmer! Satser på at de er dyktige! :)
Det er de. Fikk nettopp rammet inn disse to hos de, og ble veldig fornøyd. Ingrid er flink.
20210131_112951.jpg
20210131_112744.jpg
 
Mine kilder i «rammemiljøet» sier det er generelt lang ventetid på innramming. En av årsakene er mangel på materialer, som selvsagt også er rammet av koronaforsinkelser... Av alle «miljøer» man får info fra...
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Kraken og Nergård
Etter oppfordring fra @Mavo , så deler jeg mitt Bjertnæs-bilde. (Skamløst lånt fra nett - jeg er litt reservert på å dele bilder av mitt hjem på nettfora). Verket heter så mye som «Nozinan». Spent på å høre hva dere andre ser i motivene. Det trigger mye i meg, og jeg har helt klart noen teorier.

1615844152583.jpeg
 
I see attraction and beauty
@BigT

Proboscis monkeys use their fleshy, pendulous noses to attract mates.
The boy seeing his reflection in the water could have a positive or negative attitude in the way he's feeling.
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Etter oppfordring fra @Mavo , så deler jeg mitt Bjertnæs-bilde. (Skamløst lånt fra nett - jeg er litt reservert på å dele bilder av mitt hjem på nettfora). Verket heter så mye som «Nozinan». Spent på å høre hva dere andre ser i motivene. Det trigger mye i meg, og jeg har helt klart noen teorier.

Vis vedlegg 239663

Et av mine virkelige favoritter! For meg så er det et eller annet veldig sårt i blikket hans, uten at jeg har utviklet så mange teorier om hva som er hva :)
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
DSC01117~2.JPG


Her er Bjertnæs-bildet vi har. Skal ikke prøve meg på noe analyse, men jeg liker det veldig godt. Så på det lenge uten å kjøpe det, og når det ble solgt fra det galleriet skjønte jeg at jeg måtte slå til hvis det dukket opp en annen plass senere. Og det gjorde det heldigvis.
 
Vis vedlegg 239702

Her er Bjertnæs-bildet vi har. Skal ikke prøve meg på noe analyse, men jeg liker det veldig godt. Så på det lenge uten å kjøpe det, og når det ble solgt fra det galleriet skjønte jeg at jeg måtte slå til hvis det dukket opp en annen plass senere. Og det gjorde det heldigvis.

«Jeg liker det veldig godt». Det er alt som betyr noe. Flott bilde!
 
  • Liker
Reaksjoner: Flippin