er noe litt hyundai sonata anno 2012 over den profilen der 
Med denne tror jeg heller de kommer til å få mange konservative og «kvalitetsbevisste» som kjører tysk premium i dag til å konvertere til elektrisk.
Tror ennå ikke jeg er gammel nok til å kjøre sedan
Når drivlinjen kommer i en stasjonsvogn eller SUV skal jeg vurdere elbil som bil nr. 1![]()
Du kan lease XC90 etter megLiker EQS, men må optimalisere for tre barn baki. Venter spent på SUVen!
Tror ennå ikke jeg er gammel nok til å kjøre sedan
Når drivlinjen kommer i en stasjonsvogn eller SUV skal jeg vurdere elbil som bil nr. 1![]()
Vi bestiller antagelig Enyaq iv80 nå veeeeldig snart. Noen som har innspill på must-haves og hva som er klare droppekandidater på utstyrslisten? Foreløig har jeg droppet Førerpakke sport pluss (adaptivt understell) da t.o.m forhandler sier at han ikke klarer å merke noen opplagt forskjell - det er jo ikke noen sportsbil, akkurat! Komfortpakke utgår, komfortsetepakke pluss utgår, Lyspakke pluss (Crystal Face) utgår. Og bagasjeromspakken ser jeg vel heller ikke noe opplagt behov for.
Andre ting?
Vi vurderer Enyaq iv80x sterkt og foreløpig har vi falt ned på følgende utstyr:Vi bestiller antagelig Enyaq iv80 nå veeeeldig snart. Noen som har innspill på must-haves og hva som er klare droppekandidater på utstyrslisten? Foreløig har jeg droppet Førerpakke sport pluss (adaptivt understell) da t.o.m forhandler sier at han ikke klarer å merke noen opplagt forskjell - det er jo ikke noen sportsbil, akkurat! Komfortpakke utgår, komfortsetepakke pluss utgår, Lyspakke pluss (Crystal Face) utgår. Og bagasjeromspakken ser jeg vel heller ikke noe opplagt behov for.
Andre ting?