gulenissen
Bidragsyter
Nok utsolgt allerede.. Første lagt ut på Chrono; 158.000....
Utrolig flott klokke
Tror det er kun første batch på 222 er utsolgt.
Nok utsolgt allerede.. Første lagt ut på Chrono; 158.000....
Utrolig flott klokke
Finnes det norsk MSRP for denne?
Ser at pris varierer en del mellom ulike nasjoner.
BandRBands har ihvertfall - kjøpt noen der og er godt fornøyd...Er det noen som har tips til et bra sted å kjøpe kortere skinnremmer?
Hva synes vi om disse klokkene?
![]()
Liger Watches
www.liger-watches.com
Hva synes vi om disse klokkene?
![]()
Liger Watches
www.liger-watches.com
Tja. Pluss for særegent design og produksjon i Norge.
Minus for...ehm...særegent design.
Limited edition i stor og lite pen skrift på skiva.
Ellers sliter jeg litt med å ta en 50mm diameter som skal være "maskulin og elegant" helt alvorlig.
Sporene i skruene/boltene på skiven er i det minste i symmetri.
Artikkel fra 2016 - dette har ikke gått fort hvis de kommer på markedet først nå.Jøss de holder til i Porsgrunn! Sikker på at Skien ikke har klokke fabrikk!Vi slår nordbøgda nok en gang.
De blir lagd på verkstedet til Espen Saastad ENESTÅENDE OG EKSKLUSIVT – Norges Urmakerforbund (urmakerforbundet.no)
Jøss de holder til i Porsgrunn! Sikker på at Skien ikke har klokke fabrikk!Vi slår nordbøgda nok en gang.
De blir lagd på verkstedet til Espen Saastad ENESTÅENDE OG EKSKLUSIVT – Norges Urmakerforbund (urmakerforbundet.no)
Ingen tvil om at jeg trenger mere trim, men jeg føler ikke at jeg trenger en pulsklokke for å sette meg mål, selv om det åpenbart funker veldig bra for mange. Jeg tipper likevel at for en del personer, så er den bare med på å dokumentere sin egen dårlige samvittighet for ikke å ha mosjonert nok. Jeg ønsker ikke bli en del av sistnevnte kategori...I vinter og høst, før jeg begynte med denne galskapen så la jeg merke til at jeg varierte bruken av klokkene mine vesentlig mye mindre enn før corona. Når jeg hadde tatt frem en klokke, ble den gjerne på armen i en uke eller mer før jeg byttet.
Generelt et kjipt tema, men er det andre som har endret bruken av klokker som følge av corona?