BB41 er ikke noe dårlig valg hvis den passer (men du har jo prøvd denVar innom Bjerke i dag. Testet 1926, BB41 og Royal.
Egentlig innstilt på å kjøpe 1926 - men takk for den. Nå er plutselig BB41 (blå skive) med i beregningen, pluss en brukt Tudor Ranger.
BB41 er ikke noe dårlig valg hvis den passer (men du har jo prøvd den)
Med god margin den klokken jeg bruker mest, og den funker til veldig mye.
Alt fra tur i skogen og fjellet og bading, til skjorte og genser på jobben. Til nød også til en ikke alt for pyntet jakke, selv om den ikke er noen dressklokke.
Anbefales![]()
Tilbake til Tudor Submariner ?Hva skal Tudor lansere om to uker - med bilder fra Spildra i Kvænangen?
Fridykkingsverdensmester Morgan Bourc'his på bildene.
Vis vedlegg 229426
https://www.lequipe.fr/Tous-sports/Actualites/Les-plus-belles-photos-de-la-quete-du-sauvage-le-documentaire-de-l-apneiste-morgan-bourc-his/
Det håper jeg virkelig. Aller helst med både skive og bezel i rødt, samt sølv visere og markører.De kommer til å lansere en rød BB58.
Har lenge vært rykter om en avslutning på Harrods´ grønne skjønnhet. Dersom det skjer håper jeg virkelig at Tudor HQ selv tar over fargen og bruker den som en del av kolleksjonen. I utgangspunktet tenker jeg ikke at en fridykker har behov for noe så heftig som en Sea-Dweller type thing, men det er jo verdens beste fridykker så.. Er vell ingen tvil om at det er en diver av noe slag som kommer i alle fall.Hvis det kommer en ny 58 tror jeg den kommer i enten rød eller Harrods-grønn. Begge deler hadde vært interessant. Hadde likt å se den i grønn med grønn gummirem.
Eller kanskje de kommer med noe litt heftigere á la Sea-dweller. Uansett tror jeg neppe vi får se noen Tudor sub dessverre. Suben tror jeg Rolex vil ha for seg selv.
Enig. Men dog lite sannsynlig i og med at Storebror nettopp relanserte den. Jeg krysser fingrene for grønn skive og bezel med muligheter for grønn rem i tillegg.En BB58 i Kermit hadde vært konge.