Gullkorn fra Finn.no

Det er ingen tvil om at folk er teite nok til å betale disse syke prisene for å være først ute.. Men i motsetning til Rolex, regner jeg med planen til MS er å selge alt det de kan inn i julesesongen og ikke holde tilbake på produksjonen. Sånn sett blir gleden av å være først og ha betalt mest ganske kortvarig tipper jeg.
 
Det er helt sikkert reelt, men likefullt teit. Det er en helt ordinær PO, som har vært med i noen møter. So what, lizm.
Noe annet hadde feks vært et ur som en mottaker av Kms bar under heltedåden, og det var laget en pakke med dokumentasjon på det. Men møter med politikere? Blæ

Det er vel strengt tatt bare astronauter og militære piloter som kan dra de klokkehistoriene. Og da helst litt juicy historier.

Sånn som han som fikk service på sin Heuer Luftforsvaret her i høst, den hadde ligget mer eller mindre urørt i flybaggen etter at han skjøt seg ut av en F-5 en gang på midten av 70-tallet. Tror vi setter nivået der. :)
 
Det er vel strengt tatt bare astronauter og militære piloter som kan dra de klokkehistoriene. Og da helst litt juicy historier.

Sånn som han som fikk service på sin Heuer Luftforsvaret her i høst, den hadde ligget mer eller mindre urørt i flybaggen etter at han skjøt seg ut av en F-5 en gang på midten av 70-tallet. Tror vi setter nivået der. :)

Ikke nok kuler og granatsplinter som flyr rundt i møterommene.
Og det er ikke hver gang noen kommer tilbake og såpass forbannet på basen.

Definitivt ikke en krigsfelt klokke.
 
Det er vel strengt tatt bare astronauter og militære piloter som kan dra de klokkehistoriene. Og da helst litt juicy historier.

Sånn som han som fikk service på sin Heuer Luftforsvaret her i høst, den hadde ligget mer eller mindre urørt i flybaggen etter at han skjøt seg ut av en F-5 en gang på midten av 70-tallet. Tror vi setter nivået der. :)
Tja, om feks en spesialsoldat hadde et ur (Sub t.D) som var båret i strid da vedkommende gjorde seg fortjent til Krigskorset med sverd, og det var grei dokumentasjon for det, så tipper jeg dette kunne vært interessant i noen miljøer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577
Det er vel strengt tatt bare astronauter og militære piloter som kan dra de klokkehistoriene. Og da helst litt juicy historier.

-Jeg var på båt med en kar som hadde lang fartstid i Comex engang; han hadde Comex-1665en sin fortsatt, og en del av pensjonsplanen hans var å selge denne sammen med alt av papirer og et fotoalbum - for han hadde jo alltid hatt den på seg, så den figurerte i flere fotos fra metningsdykk til elleville dybder, dekompresjoner osv - det var visst en populær syssel blant øvrig mannskap å ta bilde av metningsdykkerne gjennom gluggen i kamrene mens de satt til dekomp - så de kunne vise dem der hjemme hva de (nesten) holdt på med.

Rosinen i pølsa, hevdet han, var et skriv han hadde fått ifbm. noen simulerte dykk han hadde vært aktuell for like før han ga seg i Comex - der en eller annen påpekte at 1665en hans måtte returneres og nytt ur skrives ut før trykktestene, da ratingen på 600m ikke var tilstrekkelig.

Aiai.

Selv kan jeg bare skryte på meg å et eller annet sted i en mappe fra gamlejobben ha et par kornete bilder av POen gaffet fast i manipulatorarmen på en ROV som surrer rundt på 620m dyp - heldigvis med eieren 625m unna...
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf og Qwestern
Det er vel strengt tatt bare astronauter og militære piloter som kan dra de klokkehistoriene. Og da helst litt juicy historier.

Sånn som han som fikk service på sin Heuer Luftforsvaret her i høst, den hadde ligget mer eller mindre urørt i flybaggen etter at han skjøt seg ut av en F-5 en gang på midten av 70-tallet. Tror vi setter nivået der. :)
Så en uke på hånden med skikkelig man flu, gjelder ikke?
 
«Ikke brukt»:rolleyes:
2C0129DA-9A6D-40E2-A39C-65D5C8C23BAE.png
 
The hype is real. Vel er den fin men...

 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
The hype is real. Vel er den fin men...


... men tviler på at han dobler invisteringen sin:

1605776045116.png
 
The hype is real. Vel er den fin men...

Denne annonsen har alt :) Muligheter for et godt, men vær rask kjøp grunnet trusler om start av bruk fra eier. Invistor preik med potensiale til Onkel Skrue avkastning. I tillegg så vet han tydeligvis hva de utenlandske klokkene blir solgt for og ikke kun det de blir annonsert til. Limitert serie som det faktisk er over 2000!! (ikke spesielt limitert) stk. av og ikke minst hauger av skriveleifer og de velkjente "klokkestrofene" som finn-connoisseurene lirer av seg.. Top 5 annonse absolutt! Norvège, Norway 12 points!