Heheh du fikk også bestille? føler ikke den var veldig US limited...Første Grand Seiko på vei!
Vis vedlegg 219230
Ja, fikk e-post fra Hodinkee om at de kunne gjøre et unntak ved å sende den til Norge. Gleder meg!Heheh du fikk også bestille? føler ikke den var veldig US limited...
Men grisefet klokke, gleder meg sykt!
hehe fikk samme mailen!Ja, fikk e-post fra Hodinkee om at de kunne gjøre et unntak ved å sende den til Norge. Gleder meg!
Har fått med meg at det er en del som er skeptiske til lenken, men personlig synes jeg den ser bra ut. Må nesten prøve den i virkeligheten før jeg bestemmer meg. Hva med deg?hehe fikk samme mailen!
Tenker du å beholde lenken på eller bytte til skinnreim?
Usikker, vurderer å kjøpe en skinnreim også bytte litt på. Alltid greit å bytte litt på for å ha litt ulike utrykk.Har fått med meg at det er en del som er skeptiske til lenken, men personlig synes jeg den ser bra ut. Må nesten prøve den i virkeligheten før jeg bestemmer meg. Hva med deg?
Enig!Usikker, vurderer å kjøpe en skinnreim også bytte litt på. Alltid greit å bytte litt på for å ha litt ulike utrykk.
Er det disse to som ligger på Finn?Vis vedlegg 225144Vis vedlegg 225145
Endelig tilbake fra service. Jeg liker bedre de gamle skivene med Seiko øverst, blir litt kjedelig med bare GS der![]()