- Medlem
- 25. nov. 2008
Mont d’or eller noe annet godt? Kona er gravid og noe av det hun savner mest er oster. Gleder meg til å stelle i stand noe skikkelig godsaker etter termin i januar!Ost, Jura og Riedel
Vis vedlegg 217446
Mont d’or eller noe annet godt? Kona er gravid og noe av det hun savner mest er oster. Gleder meg til å stelle i stand noe skikkelig godsaker etter termin i januar!Ost, Jura og Riedel
Vis vedlegg 217446
Mont d’or eller noe annet godt? Kona er gravid og noe av det hun savner mest er oster. Gleder meg til å stelle i stand noe skikkelig godsaker etter termin i januar!
Kul historie @Steiniz, i mitt hode er det dette som gjør vin så moro!
The lady of the House…. It's her 60th birthday today, as well being the global champagne day. The only one thing here is that we will just have to chill out until she gets home from work.
Vis vedlegg 218219
Give the wife my best wishes for her birthday!
Husker jeg plukket med meg en Legacy Edition på Gardermoen i slutten av oktober 2018, altså en stund før den ble lansert på polet...Rett før jul ble 224 flasker av årgangschampagnen Dom Pérignon «Vintage 2008 Chef de Cave Legacy Edition» utsolgt på ti minutter. Nå kan man skaffe seg en eller flere flasker av 2008 årgangschampagnen i januar på vinmonopolet. Dom Pérignon Vintage 2008 har akkurat samme innhold som den populære Legacy Edition, kun en annen innpakning![]()
Rett før jul ble 224 flasker av årgangschampagnen Dom Pérignon «Vintage 2008 Chef de Cave Legacy Edition» utsolgt på ti minutter. Nå kan man skaffe seg en eller flere flasker av 2008 årgangschampagnen i januar på vinmonopolet. Dom Pérignon Vintage 2008 har akkurat samme innhold som den populære Legacy Edition, kun en annen innpakning![]()
Husker jeg plukket med meg en Legacy Edition på Gardermoen i slutten av oktober 2018, altså en stund før den ble lansert på polet...
Fyller bilenKjøp! Kjøp for harde livet.![]()