Tusen takk! Skal spamme med bilder her i trådenVanvittig kul klokke. Gratulerer så mye @Ronerling. Ser frem til mange bilder. Og gjerne resten av samlingen også!
Tusen takk! Skal spamme med bilder her i trådenVanvittig kul klokke. Gratulerer så mye @Ronerling. Ser frem til mange bilder. Og gjerne resten av samlingen også!
Ja, og takk for råd og støtte på kjøps prosessenGratulerer så mye @Ronerling!
Dette har du ventet på!
Tusen takk! Ja, verdens mest nyttige funksjoner. Elsker deGratulerer! Superkult! Forresten, hvor langt har jorden flyttet seg i universet siden klokken kom inn?
Går veldig presist. Ja, noen sekunder feil her utgjør veldig mange km feil i rommet.Går den nøyaktig? Noen få sekunder feil (uten sekundviser) betyr fort veldig mange kilometer feil i rommet![]()
Ja, og takk for råd og støtte på kjøps prosessen
På venstre side viser den hvilken strekning et punkt på ekvator har tilbakelagt i jordas rotasjon rundt egen akse i løpet av en 20 min. periode.Jeg husker ikke helt hva den måler. Jordens reise relativt til hva da? Universets sentrum /big bang, eller hva? Eller jordens reise i forhold til solen? Eller i forhold til Melkeveiens sentrum?
Et sted mellom 06:58 og 06:59Gratulerer så mye, dette er fete sakerMen jeg har et, kanskje dumt, men sentralt spørsmål. Hvordan leser man av tiden
? Hva viser klokken på dette bildet?
Ja, helt korrekt og takk for at du bidrar med svarene. Ja, det er veldig enkelt å lese av tiden ( bilde 2 ( 01.47)) men akkurat på hel time kan man lese av to tidspunkter f. Eks hvis klokken var 7 så kunne man ha lest av tiden som 06.60 eller 07.00
Ja, helt korrekt og takk for at du bidrar med svarene. Ja, det er veldig enkelt å lese av tiden, her men akkurat på hel time kan man lese av to tidspunkter f. Eks hvis klokken var 7 så kunne man ha lest av tiden som 06.60 eller 07.00
Skal prøve ikke å kuppe tråden....Ja, helt korrekt og takk for at du bidrar med svarene. Ja, det er veldig enkelt å lese av tiden ( bilde 2 ( 01.47)) men akkurat på hel time kan man lese av to tidspunkter f. Eks hvis klokken var 7 så kunne man ha lest av tiden som 06.60 eller 07.00
Tusen hjertelig takk!Gratulerer så mye med en godbit av de sjeldne!![]()
Jo, jeg elsker det! Jo flere jo bedre!Skal prøve ikke å kuppe tråden....![]()