Doxa-tråden

Lite som slår Doxa fargemessig inkl. Rolex ;)

5990651A-6B8B-4FD5-A530-39C13D02C4C5.jpeg

Status: Doxa sier de skal levere klokken i morgen og sende meg sporingsnummer a.s.a.p. Tja. Har ikke mottatt noe sporingsnummer, så tviler vel på at det leveres noe i morgen. Time will sjåv. Sveitsere er vel som det internasjonale samfunnet ser på nordmenn; rare, reserverte og utradisjonelle. :) Uansett - e-commerce kan ikke sveitserne i det hele tatt. De trenger internasjonal hjelp.

• Liker
Reaksjoner: Agassiz
Status: Det er nå 3 dager siden jeg sendte henvendelse nr 3 og flagget denne som urgent og viktig. Men fortsatt ikke noe annet enn standard automatisk svar om mottatt mail.
Planen videre er å prøve telefon dersom jeg ikke hører noe innen lunch i morgen. Håper de snakker engelsk...:p
Kan ikke huske å ha vært borti noen andre som har ignorert slike henvendelse på denne måten.
Men jeg gir ikke opp. Doxa'en min skal tilbake på lenke!
Ingen her da som har en 21mm Doxa lenke som de vil kvitte seg med? :)

Ikke bra.

Doxawatches burde kontakte Laura og Trygve i Setesdal som selger hjemmesnekra bukseseler i vadmel med vridde og kokte bjørkefliser. Trygve og Laura har helt sikkert en e-commerce løsning som Doxa bare kan drømme om.

Kanskje det er slik som flere i industrien sier om Sveitserne; de har ennå ikke kommet inn i 1990-tallet med tanke på internetløsninger. I så fall er Doxa like sveitsiske som en eske med Toblerone. You never know what you gonna get - and when you get it - ever.

Kommer väl en dedikerad episod av Urmakarna snart som jämför dem färg för färg, ser fram emot det. Divingstar är iaf oslagbar...

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Status: Etter å ha sendt 3 e-mailer uten respons ringte jeg Doxa i går. Damen i andre enden var svært hyggelig og beklaget. Like etter svarte hun så på den ene av mailene mine. (Top tip må vel bli å sende e-mail og så følge opp med en telefon i disse digitale tider hvor det meste skjer via nettet)
Hun svarte derimot ikke på det jeg hadde spurt om. Ville i stedet at jeg skulle sende klokka ned til de slik at de kunne vurdere og komme med et prisoverslag for rep/bytte. Så vel sitt snitt til å dra inn noen ekstra franc. Litt irriterende mtp at servicen opp til da ikke akkurat hadde vært outstanding. Så det ble noen mailer fram og tilbake før hun endelig kunne fortelle meg at de kunne sende en ny spenne til meg.
Kan ikke si jeg er imponert. De har forbedringspotensiale.
Men nå får jeg hvertfall overføre et par lapper til de på mandag så blir det spennende å se om de får sendt ny spenne til meg.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen