Dagens klokke

54d09ef8-6cf7-abe6.jpg
 
Haug-1.jpg


Neida, jeg er ikke i Midtøsten. Ei heller på Grønland i Oslo. Etter 52 NM kryssing endte vi opp i Haugesund. Junior og undertegnede kledde oss opp for å avlegge den lokale RLX AD'en et besøk:

Haug-2.jpg


Etter en hyggelig prat med siste nytt ang. pris og ank. tid for den nye Exp II ble vi vist masse Zenith snadder. Ikke noe kjøp desverre. Men vi fikk med oss en fet katalog:

Haug-3.jpg


Slik tykkelse og vekt skal en real salgskatalog ha:

Haug-4.jpg


Så noen shots over kartbordet til slutt. Undertegnedes 5513 og juniors konfirmasjonsklokke (14060):

Haug-5.jpg


Haug-6.jpg


Frode.
 
Veldig bra bilder, Frode!

Nok en frokost på Gardermoen.
Ikke særlig inspirerende...
Sonen er terapi.

9fb8a101.jpg
 
Frode skrev:
"Etter en hyggelig prat med siste nytt ang. pris og ank. tid for den nye Exp II ble vi vist masse Zenith snadder. Ikke noe kjøp desverre."

Jasså, ville han ikke selge noe til dere?


@Gullet:
Remmen ble kjøpt hos en AD i Barcelona. Billig var den også. Skal forsøke å finne ut hvor disse kan bestilles på nettet.
 
Frode: 2x no-dates er herlig :) Jeg må få en debrief snart.

Frodo: Jeg tror det er IWC dag idag :mrgreen:

5928903505_8bbdb7690f_b.jpg
 
Se der ja, fet klokke Sponon! Ny? Har hatt denne i stål og er vel en av de beste klokkene jeg har hatt :)

Heisann. Nei, den er ikke ny. Fikk den i en handel. Vet ikke helt om den er for meg. Vi får se. En skikkelig god klokke er det iallefall :)
 
Er det noe en ser mye av på veiene her er det Royal Enfield, en gammel klassiker :)

6f5d2b52-12f0-016e.jpg


6f5d2b52-1316-6afd.jpg


Når en reiser med tog gjelder det å finne seg en dør å sitte i, og nyte utsikten:) når det er sagt sender jeg mine tanker til de involverte i den nylige togulykken i India.

6f5d2b52-13be-5af0.jpg


Fortsatt fin sommer i Norge til alle på TS!
 
Fordi de andre deltagerne bruker quartz som går presist, mens din klokke har spint seg 4 minutter for fort;)
 
ajajaja, den blir ikke lett og slå Marius. Hmmm. Vi får se hva jeg finner i skapet :)

Her feires det siste jobbdag før jeg skal på en liten tur til Tsjekkia.

12072011179.jpg