Gullkorn fra Finn.no

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang ...
Her er alt byttet, og det er tydeligvis sinnsykt fett.

Og, la meg fortelle deg litt om størrelse på klokker; 40mm klokker har ila sommeren blitt store og klumpete.

Lurer på om selgeren er ironisk med denne setningen og referer til Wes Anderson og Life Aquatic; Let me tell you about my boat.

Bingo på Carl Berner!


Vis vedlegg 205968
Vis vedlegg 205969
Kjennet vet.... men særiøst liksom.. ødelagt hele klokka jo
 
I alle dager :oops:
 
I alle dager :oops:
Haha, visste ikke at jeg har flere tusen kroner i menyer liggende i skuffen. Disse må på Finn asap!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Screenshot_20200727-174721_Samsung Internet.jpg
 
Sea Dweller? Her var det mye rart. Fint med "inhouse bevegelse" da.

1596105436529.png
 
«COSC sertifisert ned til 200m.» er den også.
Sea Dweller? Her var det mye rart. Fint med "inhouse bevegelse" da.

Vis vedlegg 206555
 
Hva er greia med den her? "Urverket står i en fungerende klokke som følger med." ?
Ser jo ut som en ganske pen klokke, med noe som ser ut som en red-sub urskive ??

 

Ny og ubrukt, mint condition med bare noen få riper og bruksmerker....folk altså...
 

Ærlig talt...
 
Redigert:
4672831B-1737-4755-9A82-E9B9355019E3.png



Nok en god vurdering av Ventelistejuntaen.
 
«
Vis vedlegg 207797


Nok en god vurdering av Ventelistejuntaen.
Fersk og strøken, faktisk.

Kaster litt opp i munnen o_O
 
14500 ny hos urverket:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
14500 ny hos urverket:rolleyes:
Kanskje dette er den nye trenden nå? Får ikke tak i/har ikke råd til Rolex så da prøver vi å lure noen stakkars idioter med billigere klokker. Har inntrykk av at det er mange der ute som innbiller seg at alt av klokker stiger i verdi. Spesielt på finn ;)
 
Kanskje dette er den nye trenden nå? Får ikke tak i/har ikke råd til Rolex så da prøver vi å lure noen stakkars idioter med billigere klokker. Har inntrykk av at det er mange der ute som innbiller seg at alt av klokker stiger i verdi. Spesielt på finn ;)
Det og manglende evne til å fotografere eget ur. Sistnevnte tyder vel på at vedkommende ikke har mottatt uret engang....
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor og GrimReaper