Gullkorn fra Finn.no

Hm. Er den insert som følger med ekstra her helt kosher? Hvis den eventuelt ikke er det, så bør det opplyses om. Nevner dette da jeg ikke kan huske å ha sett en original insert fra Rolex levert på limt plastpapir før...


501_1688762566.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Hm. Er den insert som følger med ekstra her helt kosher? Hvis den eventuelt ikke er det, så bør det opplyses om. Nevner dette da jeg ikke kan huske å ha sett en original insert fra Rolex levert på limt plastpapir før...


501_1688762566.jpg
Heller ikke sett det før. Men noen mer informativ tekst har jeg heller aldri sett. Han faren til Birger er litt av en «know it all» :)
 
DNS Consulting.
Klokker og fingeravtrykk AS.


1A6674D5-698F-4623-9CC9-7D56C0425418.jpeg


50B9CFEB-B330-4214-922B-9F6F39C48CDC.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: saxxvik og Thorvald
Hm. Er den insert som følger med ekstra her helt kosher? Hvis den eventuelt ikke er det, så bør det opplyses om. Nevner dette da jeg ikke kan huske å ha sett en original insert fra Rolex levert på limt plastpapir før...


501_1688762566.jpg
Klokka ligger nå også på markedet her på TS.
 
På tide å bytte jobb før neste store markering?
Screenshot_20200602_084527.jpg

 
2013 modell 114270..stemmer dette da?

 
Jovial den her



Haha, denne la jeg merke til også. Selger dyrt og kjøper billig:cool:
"Kan ta rimeligere Rolex i innbytte (betaler 20% under markedspris) "
 
Jovial den her

Også det at disse annonsene nærmer seg beskrivelsen av en 3-roms på Frogner irriterer en del. Bolig kan være unik, men en masseprodusert Rolex, come on.
 
Vis vedlegg 200160
@Jon Henrik sender du meg et knippe for jeg vil bli tusionær..

Faktisk er det manko på disse worldwide med ukjent leveringsdato. Men det er jo strengt tatt bedre å bare kjøpe f.eks. en gul en, og bare smøre seg me litt tålmodighet og kjøpe den svarte når den brått dukker opp :)

Billigere er det også...
 
  • Liker
Reaksjoner: Yallaboy og CaveMan
Faktisk er det manko på disse worldwide med ukjent leveringsdato. Men det er jo strengt tatt bedre å bare kjøpe f.eks. en gul en, og bare smøre seg me litt tålmodighet og kjøpe den svarte når den brått dukker opp :)

Billigere er det også...
Jeg funnet flere.
Ja det er vel gjerne alltid kjøpers feil om en betaler blodpris men jeg blir provosert av selgere som prøver å finte folk som gjerne ikke følger like mye med.
 
Jeg funnet flere.
Ja det er vel gjerne alltid kjøpers feil om en betaler blodpris men jeg blir provosert av selgere som prøver å finte folk som gjerne ikke følger like mye med.

Kan godt hende det er noen lokale forhandlere som kan ha en og annen klokke på lager, men vi har hatt backorder hos Casio i mange uker. Ser situasjonen er lik på andre profilerte butikker online.