Hva ser du for deg?
Jeg titter av og til (fruen sier for ofte) på denne type biler. "Hvis jeg skulle hatt noe rimelig og gromt. Noe 'midlertidig'."
Noe av det første jeg tenker på er jo MGF og MG Midget. Høy moro-faktor og grei bil. Midtet; Lett å skru på og rimelige deler. Dette siste er du vel ikke interessert i, men det er pålitelig bil, Midget.
Kjøp en MG MG-F til den beste prisen på FINN. 5 annonse(r) med en MG MG-F til salgs i hele Norge. Gjør en god handel på FINN i dag!
www.finn.no
Jeg har jo en MFG, og den har så langt vært fantastisk å kjøre (til tross for at den bare har 120 HK).
Her må du passe på at toppakning og registerrem er byttet og at det er tilstrekkelig kjølevæske! Dette er viktig. Dette ER rimelige biler å kjøpe og rimelige å holde. Min har vært velholdt (av min Far = entusiast). Sjekk at gulvet på førerside og passasjerside er tørt. (Kanskje ikke så viktig hvis du skal ha bilen kort tid, men det kan jo være at du ønsker å beholde den...)
Mercedes CLK er også artig og rimelig
Kjøp en Mercedes-Benz CLK-Klasse til den beste prisen på FINN. 46 annonse(r) med en Mercedes-Benz CLK-Klasse til salgs i hele Norge. Gjør en god handel på FINN i dag!
www.finn.no
Bedre kvalitet enn MG, men var også dyrere i sin tid. Mulig det derfor er "mindre igjen" av bilen når den kommer ned i din prisklasse, men som midlertidig transportmiddel i sommer... så er det morofaktoren som er avgjørende...
Jaguar XJ-serie kan du også få til under 60-laken:
Kjøp en Jaguar XJ-Serie til den beste prisen på FINN. 3 annonse(r) med en Jaguar XJ-Serie til salgs i hele Norge. Gjør en god handel på FINN i dag!
www.finn.no
BMW 7 serie:
Kjøp en BMW 7-Serie til den beste prisen på FINN. 2 annonse(r) med en BMW 7-Serie til salgs i hele Norge. Gjør en god handel på FINN i dag!
www.finn.no
Dette var et raskt utvalg. Min favoritt ville nok vært en XJ....
8